Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Office manager
Firma de contabilitate angajeaza Office Manager. Cerinte: studii medii/ superioare;
aptitudini specifice postului cu atributii de contabilitate primara; capacitate foarte buna de comunicare si relationare; aspect fizic placut, capacitatea de a-si organiza timpul si sarcinile la locul de munca, atenta la detalii; cunostinte de limba engleza vorbit si scris (minim nivel mediu);
cunostinte operare PC (Pachet Office, Internet, e-mail);
Se asigura: pachet salarial atractiv, mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personala si profesionala.
aptitudini specifice postului cu atributii de contabilitate primara; capacitate foarte buna de comunicare si relationare; aspect fizic placut, capacitatea de a-si organiza timpul si sarcinile la locul de munca, atenta la detalii; cunostinte de limba engleza vorbit si scris (minim nivel mediu);
cunostinte operare PC (Pachet Office, Internet, e-mail);
Se asigura: pachet salarial atractiv, mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personala si profesionala.
Caracteristici
Domeniu activitate: Contabilitate, finante
Locatie job: Locatie fixa
Pot aplica studenti: da
Beneficii: ab. servicii medicale, asigurare / decont transport, bonus de performanta, tichete de masa, training / calificare
110 vizualizari
Bucuresti, Sector 2, 20 Jun 22 18:21
Foto
Anunt inactiv