Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
Anunt inactiv
Operator facturare,
2.000 RON
absolvent studii medii. Experienta minim 1 ani intr-o pozitie asemanatoare. Cunostinte de utilizare a programului SAGA / FGO
Caracteristici
Domeniu de activitate: Contabilitate, finante
Pot aplica studenti: nu
Detalii suplimentare
• Operator facturare- contabilitate primara
• Candidatul ideal:
• Absolvent studii medii / superioare economice
• Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare
• Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj.
• Utilizare MS Office
• Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu
• Abilitatea de a invata rapid lucruri noi
• Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii
• Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client
• Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii
• Responsabilitatile postului:
• Tine evidenta documentelor contabile
• Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic
• Mentine relatia cu departamentul de contabilitate
• Centralizeaza comenzile primite
• Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin
• Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale
• Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari
• Tine evidenta zilnica a registrului de casa
• Intocmeste situatia platilor si a incasarilor
• Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului
• Mentine relatia cu clientii si furnizorii
• Participa la inventariere
• Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri
Beneficii:
• Salariu + bonusuri
• Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale
Program:
• L-V: 9-17,30
BUCURESTI, Zona Piata Progresul
Pentru a aplica, trimite un email la mihaela.stancu@intercomserv.ro si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate.
Cu stima,
Director Vanzari
Mihaela Stancu
• Candidatul ideal:
• Absolvent studii medii / superioare economice
• Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare
• Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj.
• Utilizare MS Office
• Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu
• Abilitatea de a invata rapid lucruri noi
• Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii
• Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client
• Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii
• Responsabilitatile postului:
• Tine evidenta documentelor contabile
• Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic
• Mentine relatia cu departamentul de contabilitate
• Centralizeaza comenzile primite
• Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin
• Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale
• Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari
• Tine evidenta zilnica a registrului de casa
• Intocmeste situatia platilor si a incasarilor
• Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului
• Mentine relatia cu clientii si furnizorii
• Participa la inventariere
• Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri
Beneficii:
• Salariu + bonusuri
• Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale
Program:
• L-V: 9-17,30
BUCURESTI, Zona Piata Progresul
Pentru a aplica, trimite un email la mihaela.stancu@intercomserv.ro si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate.
Cu stima,
Director Vanzari
Mihaela Stancu
5 vizualizari
Bucuresti 30 Jun 21 08:35
Foto
Anunt inactiv