Harta Adauga

Asistent Achizitii/Logistica.

810 €

Responsabilitati: Asistarea departamentului de achizitii in procesul de achizitie a materialelor si serviciilor necesare companiei. Gestionarea fizica si eficienta a procesului de achizitii , productie, logistica, pentru departamentele societatii Transportul efectiv si depozitarea materiilor primite in societate, Asigura aprovizionarea optima a companiei, gestionarea materiilor prime, materiale, darea in consum catre sectie, organizarea livrarilor de echipamente realizate de catre societate catre clienti, Gestiune depozit de tabla, teava, materiale consumabile, obievcte de inventar Gestiunea deseurilor rezultate din productie, organizarea livrarii catre societate specializata de colectare a lor, asigurarea respectarii regurilor de depozitare de catre salariati Relatia telefonica cu furnizorii pentru aprovizionarea cu marfa, receptie, gestionare aprovizionare/retururi Urmarirea comenzilor, asigurand respectarea termenelor de livrare si verificarea calitatii produselor Colaborarea stransa cu departamentele interne pentru a identifica nevoile de achizitii si a dezvolta strategii eficiente Monitorizarea stocurilor si gestionarea inventarului impreuna cu directorul societatii, asigurand un nivel optim materii prime necesare desfasurarii intregii activitati a firmei Identificarea si implementarea de solutii pentru optimizarea proceselor de achizitii si logistica -Urmarirea si gestionarea consumurilor de materii prime din fluxul de productie, conform procedurilor existente; -Urmareste stocurile de materiale de birou si plaseaza comenzi cand este necesar; -Urmareste completarea foilor de parcurs ale autoturismelor firmei; -Plasarea comenzilor de livrare la firmele de curierat agreate, intocmeste AWB -uri pentru transportul de marfa; -Organizeaza transporturile interne atunci cand este necesar, -Intocmeste si aplica etichetele pentru produsele care urmeaza a fi livrate si aprovizionate; -Asigura suport colegilor la trensferul echipamentelor dintr-o sectie in alta. Cerinte: -pregatire profesionala in domeniul tehnic -minim studii liceale finalizate; -experienta de lucru in aprovizionare, gestiune, logistica de minim 2 ani -cunostinte tehnice de masurare suprafete, masurare grosimi de tabla, teava, lucru organe de asmblare din diverse materiale(inox, fier) etc. -cunoastere Word, Excel -cunostiinte de limba engleza- nivel mediu -carnet de conducere categoria B Beneficii -Veti obtine o experienta valoroasa intr-o gama variata de sarcini si proiecte, posibilitati de dezvolatre profesionala -Salariu motivant, care va creste in functie de performanta si nivelul de serioritate -Abonament medical privat - Regina Maria; -Tichete de masa de 30 lei/zi, tichete cadou; -Telefon, calculator; -Prime de performanta; -Transport asigurat de la Aparatorii Patriei la sediul din Popesti-Leordeni -Mediu de lucru relaxant si prietenos; -Program de lucru de 8 ore/zi.
Popesti - leordeni, azi, 12:18
DANIELA.STEFAN@*****..
Distribuie Facebook
Trimite mesaj privat

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!