Harta Adauga

Coleg/a pentru echipa de vanzari/ ofertare mobilier

950 €

Suntem Chairry, o companie specializata in mobilier pentru hoteluri, birouri si spatii comerciale. o persoana organizata, atenta la detalii si comunicativa, care sa sprijine echipa noastra de vanzari si achizitii in realizarea ofertelor comerciale si gestionarea proceselor administrative. ⸻ 🔹 Responsabilitati principale A. Achizitii comerciale • Prospectarea pietei pentru identificarea de noi furnizori si negocierea conditiilor comerciale • Efectuarea comenzilor si cererilor de oferta catre furnizorii agreati • Negocierea preturilor si termenelor de plata • Urmarirea derularii contractelor si a termenelor de livrare • Verificarea facturilor (preturi, conditii, termene) si corelarea lor cu comenzile • Organizarea platilor catre furnizori si transmiterea programului de plati catre management B. Logistica • Organizarea transporturilor si mentinerea relatiei cu transportatorii • Solicitarea si compararea ofertelor de transport/logistica • Urmarirea livrarilor si verificarea documentelor de transport C. Contabilitate primara • Inregistrarea facturilor in registrul de intrari–iesiri • Emiterea facturilor catre clienti si a avizelor de expeditie • Gestionarea documentelor justificative (chitante, bonuri etc.) si predarea lor catre contabilitate D. Suport administrativ si marketing • Gestionarea corespondentei cu furnizorii si clientii • Intocmirea de rapoarte si actualizarea bazelor de date (CRM) • Redactarea de prezentari si documente comerciale • Postarea produselor in stoc pe platforme online (Facebook Marketplace, OLX etc.) • Asigurarea aprovizionarii biroului cu papetarie si consumabile. • Pregatire oferta mobilier catre clienti. ⸻ 🔹 Cerinte • Cunostinte medii de limba engleza (scris si vorbit) • Abilitati bune de comunicare, organizare si atentie la detalii • Cunostinte de operare PC (Word, Excel, e-mail, CRM) • Experienta intr-un rol similar (achizitii, ofertare, vanzari) constituie un avantaj ⸻ 🔹 Oferim • Mediu de lucru placut, intr-o echipa profesionista si stabila • Posibilitatea de invatare si dezvoltare in domeniul mobilierului contract • Pachet salarial motivant, in functie de experienta • Program fix: luni–vineri, 09:00–17:30 (30 min pauza de masa) ⸻ 🔹 Cum aplici Daca te regasesti in acest profil, trimite-ne CV-ul tau la [wael.ajami@gmail.com], cu subiectul „Asistent Achizitii si Ofertare – Chairry”.
Sector 2, azi, 00:45
Vezi telefon
wael.ajami@*****.com
Anunturile utilizatorului
Distribuie Facebook
Anunturi din aceeasi zona
Trimite mesaj privat

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!