Audit financiar si asistenta in vederea retratarii situatiilor financiare in conformitate cu normele IAS; audit financiar intern; certificarea situatiilor financiare pe baza de bilant;
expertiza contabila; contabilitate de sinteza (balanta, bilant, raportari); consultanta fiscala; consultanta contabila; planuri de afaceri; fuziuni; divizari de societati. Audit financiar si asistenta in vederea retratarii situatiilor financiare in conformitate cu normele IAS; audit financiar intern; certificarea situatiilor financiare pe baza de bilant; expertiza contabila; contabilitate de sinteza (balanta, bilant, raportari); consultanta fiscala; consultanta contabila; planuri de afaceri; fuziuni; divizari de societati.
A Serviciile pe care compania le ofera in cadrul unor abonamente lunare, cu tarifare orare sau pe misiune, la sediul companiei sau la sediul clientului, cu resurse informatice proprii sau puse la dispozitie de clienti, utilizand o echipa de profesionisti.
Contabilitate si Taxe. Compania este autorizata sa desfasoare lucrari de contabilitate, fiind membra CECCAR de la infiintare. Coordonatorul lucrarilor, Motoc Valentina, este expert contabil din anul 1999 si consultant fiscal din anul 2007, avand o bogata experienta dobandita in zece ani de practica. Dintre clientii nostri catre care prestam servicii de contabilitate si consultanta fiscala in mod direct sau prin colaboratori se numara companii de asigurari viata si generale, brokeri de asigurari, companii de constructii sau dezvoltatori imobiliari, transportatori, societati prestatoare de servicii, societati cu activitate de productie sau comert Lucrarile de contabilitate pe care le asigura compania se refera la evidenta completa, de la prelucrarea documentelor contabile primare, depunerea periodica a declaratiilor catre autoritati, intocmirea ordinelor de plata, calculul taxelor datorate, pana la intocmirea situatiilor financiare, a unor situatii utile managementului, atat in conformitate cu cadrul de raportare statutar (OMF 3055 /2009) cat si in conformitate cu IFRS sau diverse GAAP-uri. Serviciile pot include evidenta de personal si gestionarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca.
Consultanta fiscala este asigurata clientilor prin informari periodice si recomandari potrivit legislatiei in vigoare. Exista colaborari cu prestigioase companii in vederea formularii unor opinii cu solutii fiscale pentru companii clienti. Tarifele se negociaza in functie de volumul si complexitatea activitatii unei companii, fiind revizuite la intervale agreate cu clientul. Sumele lunare sunt fixe pentru un numar de ore lucratoare, iar orele suplimentare sunt facturate separat.
Audit intern si financiar Compania este autorizata sa desfasoare lucrari de audit intern si audit financiar (extern), fiind membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania incepand cu anul 2000. Experienta in acest domeniu a fost acumulata direct si prin colaborari cu prestigioase firme de profil, iar coordonatorul lucrarilor, Valentina Motoc, a fost manager de misiuni de audit financiar. Dintre clientii nostri catre care prestam servicii de audit intern sau financiar (extern) in mod direct sau prin colaboratori se numara institutii financiare non-bancare, companii din domeniul comertului cu echipamente medicale, industriale, produse pentru copii, transport intern si international, logistica, producatori din industria alimentara si altii. Auditul situatiilor financiare se efectueaza conform standardelor de audit adoptate de catre CAFR, iar responsabilitatea noastra este de a exprima o opinie asupra acestor situatii financiare. In cadrul lucrarilor de audit noi vom obtine probe de audit utilizand procedurile interne ale companiei de audit si vom examina controlul intern in cadrul companiei auditate. Orice carenta semnificativa a sistemului contabil si de control intern care ne atrage atentia va fi adusa la cunostinta conducerii printr-o scrisoare separata. Potrivit HG nr. 44/2005 o misiune de audit financiar trebuie sa includa un numar minim de 240 de ore, iar pentru a obtine o asigurare rezonabila, noi, in calitate de auditori, trebuie sa participam la inventarierea stocurilor, obtinerea confirmarilor de solduri si inspectia mijloacelor fixe, toate acestea conducand la stabilirea tarifului pe lucrare. La efectuarea misiunilor de audit intern urmarim cunoasterea entitatii, identificarea controalelor existente si testarea lor, iar experienta noastra include activitatea tipica a unei societati comerciale.
Valentina Motoc
Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!