AlimenteSpeciale.ro - Sanatate pentru intreaga familie!
AlimenteSpeciale.ro este un magazine online specializat in comercializarea de produse alimentare dietetice si terapeutice. AlimenteSpeciale.ro a luat nastere in anul 2012 din dorinta de a creea un loc virtual de unde clientii sa poata achizitiona produse speciale, adaptate dorintelor si nevoilor lor alimentare dar si produse certificare organic si vegan.
Tot aici, clientii pot primi consiliere gratuita despre ceea ce doresc sa cumpere, despre moduri de administrare sau preparare a unor produse si nu in ultimul rand sugestii de schimbare a unor obiceiuri incorecte de alimentatie. Asa a luat nastere AlimenteSpeciale.ro!
Magazinul AlimenteSpeciale.ro ofera clientilor sai peste 6.000 de produse recomandate atat pentru persoane sanatoase cat si pentru persoane cu diferite afectiuni medicale.
Suplimentele alimentare sunt recomandate pentru diverse diete: diabet sau intoleranta la lactoza, alergie la proteina din lapte, malnutritie, oncologie sau boala celiaca etc. Totodata, pe AlimenteSpeciale.ro exista produse certificate raw vegan, organice, cultivate in medii selectate, dedicate persoanelor sanatoase preocupate de o dieta sanatoasa dar si sportivilor de performanta.
Spre deosebire de alte tari europene unde produsele dietetice reprezinta deja o nisa foarte bine conturata in sortimentatie, la noi in tara aceasta nisa este inca la inceput de drum atat pentru producatori cat si pentru retail. Exista multe magazine on-line care comercializeaza produse bio, fara gluten sau hiperproteice si acest lucru este foarte bine ca se intampla! Insa, diversitate pentru toate tipurile de diete, recomandari personalizate, accesibilitate si noutati le gasiti in special pe AlimenteSpeciale.ro.
Maria Martac, General Manager:
“Desigur ca pregatirea mea profesionala (biolog si tehnician nutritionist) a avut si are un rol esential in decizia de a dezvolta un business de nisa. Astfel, in momentul listarii unor produse speciale noi pe site-ul AlimenteSpeciale.ro luam legatura cu producatorul sau cu imporatorul lor pentru a afla caracteristicile, proprietatile produselor, punctele tari, slabe, indicatiile etc. Urmeaza trainingul de informare al colegelor mele pentru a putea oferi consiliere corecta si de calitate clientilor nostri.
De asemenea, foarte importanta este empatizarea cu clientul care de multe ori este pacientul sau un apropiat al acestuia. Sa vinzi un lapte hipoalergenic unei mame sfarsita de puteri si aproape isterica nu este acelasi lucru cu a vinde un aparat electrocasnic, iar asta o stiu foarte bine colegele mele, una de formatie psiholog iar cealalta mama cu ani de experienta.”