Diagnoza autoCauti diagnoza auto Bucuresti?

Suntem un service de electronica si software computerizat, care se ocupa de mai bine de 10 ani in domeniul auto pe parte de instalatii si diagnosticari aprofundate. Am investit timp si rabdare in razboiul cu era tehnologiei, care ne-a facut a fi un pachet complet in ceea ce priveste domeniul auto, electrica auto si diagnoza auto in special.
Sculele noastre folosite sunt de ultima generatie, cu soft-uri licentiate de diagnoza auto pentru orice gama de autovehicul, insa si de camioane, autobuze etc.
Interpretam si diagnosticam masina in maxim 4 ore in functie de gravitatea problemei.

Am efectuat cercetari ample care ne permit sa dezvoltam software-ul nostru personalizat, adaptat nevoilor dvs. individuale. Experienta si rezultatele ne recomanda ca unul dintre cele mai bune service-uri auto de diagnoza auto.

Diagnoza auto Bucuresti presupune mai mult decat o simpla scanare de erori (lucru ce-l fac majoritatea mesterilor de ocazie), inseamna citire si interpretare parametri de functionare a diverse componente, dar si setari diverse.

Mai nou in timpurile pe care le traim in prezent masina aduce noi schimbari continuu, cum ar fi adaptarile setarile ei la orice interventie mecanica sau electronica.

Chiptuningul inseamna o optimizare soft a managementului electronic al motorului ce se afla intr-un calculator ce poarta denumirea de ECU (Electronic Control Unit).

Ce inseamna codare auto ?

Codarea autoturismului implica orice alta functie pe care furnizorul de automobile nu vi-o ofera pe gratis, dvs platind foarte multi bani pentru acele functii.

AdBlue este denumirea comerciala a unei solutii numite Diesel Exhaust Fluid (DEF). Este o solutie apoasa ce contine uree în proportie de 32.5% si apa deionizata (67.5%). Lichidul este folosit pentru a reduce emisiile de monoxid de azot (NO) si dioxid de azot (NO2) ce apar ca noxe în urma arderii combustibilului de motoare diesel ce folosesc sistemul reducerii catalitice selective.

Toate automobilele diesel moderne, de la norma de poluare Euro 4 incoace, sunt echipate cu un filtru de particule. Daca ai auzit ca masinile pe motorina elimina si alte noxe nocive pe langa CO2, ai auzit bine. E vorba de particule cancerigene pe care le poti chiar vedea, atunci cand o masina diesel accelereaza si scoate fum negru pe esapament. Acestea sunt insa oprite de asa numitul filtru DPF.

Daca aveti o masina care nu porneste, iar ledul rosu de imobilizare se aprinde intermitent la punerea contactului avem solutia pentru rezolvarea problemei prin anularea imobilizarii. Anularea se face din calcuatorul de motor si dureaza cca 30 de min.

In urma anumitor procedee intervenite asupra inchiderii centralizate ale autoturismului cheia isi pierde memoria cu unitatea de control iar aceasta trebuie rescrisa in soft.
Noi va putem ajuta cu majoritatea autoturismelor,procedeul se realizeaza pe baza softului original al masinii in dotare .
Durata operatiunii poate sa dureze in functie de numarul de calculatoare ale autovehiculului intre 30 minute si 3 ore.

Diagnoza autoExperti in diagnoza auto Bucuresti

Diagnoza este un cuvant generic de aceea el trebuie sa fie intarit de altele. Exista diagnoza mecanica si diagnoza electronica. Diagnoza electronica presupune invariabil conectarea unui computer mai mult sau mai putin volant la computerele masinii prin una sau mai multe mufe.

Mufa universala utilizata in Europa in ultimul deceniu este cea de tip OBD2. Diagnostica presupune mai mult decat o simpla scanare de erori (lucru ce-l fac majoritatea mesterilor de ocazie), inseamna citire si interpretare parametri de functionare a diversor componenete, dar si setari diverse. Multe componente ale masinii au diverse coduri pe care computerele masinii trebuie sa le cunoasca pentru a putea comunica cu ele.

O masina moderna are mai multe computere individuale, fiecare cu responsabilitatile sale (motor, ABS, airbag, comfort, etc) care interactioneaza intre ele.

Cu certititudine indiferent daca aveti masina personala sau nu, ati auzit sau ati vazut pe frontispiciul unor cladiri din ce in ce mai des, cuvintele “ diagnoza auto” iar daca ati intrebat in jur ce inseamna, sunt sigur ca mai toti au sarit sa va explice cum sta treaba cu acest lucru. Ma alatur si eu gloatei de binefacatori, dar tratand problema mult mai detaliat, explicand pe cat posibil un fenomen care aparent are o explicatie instantanee dar cu toate astea, exista un foarte mare vid de informatie atunci cand te hotarasti sa cauti ceva cat mai relevant.

Diagnoze auto profesionale

In primul rand tin sa precizez faptul ca “diagnoza” reprezinta de fapt un cuvant generic, care defineste doua operatiuni cu implicatii stricte, mai precis exista cea mecanica si mai apoi cea electronica. Din punct de vedere mecanic, aceasta este este facuta in orice service, de catre mecanicul auto folosind echipamentele si sculele adecvate pentru obtinerea si remedierea oricaror probleme care implica partea mecanica a unui vehicul.

Adevarata arta a diagnozei auto intervine adunci cand vorbim despre cea electronica si care trebuie facuta in service-urile dotate cu laptop si programe speciale si softuri ale producatorilor de vehicule pentru care platesc lunar sume de bani, in vederea actualizarii permanente cu cele mai noi informatii despre fiecare model auto, indiferent de continentul de fabricatie. Aceasta diagnoza auto presupune nu doar conectarea la mufa universala si scanarea pentru erori asa cum fac majoritatea companiilor de profil, ci implica atat citirea sau interpretarea rezultatelor functionale. De aici se pot modifica anumiti parametri pentru imbunatatirea performantelor autovehiculului de aceea fiind recomandat sa apelati pentru aceste servicii numai la firmele care au specialisti si o dotare tehnica capabila sa ofere rezultatele asteptate.

Sistemele complexe ale masinilor actuale necesita din ce in ce mai mult profesionalism pentru o diagnosticare exacta. Echipamentul asigura diagnoza electronica pentru: motor, airbag, ABS, ASR, BC (bord computer), ESP, SRS, imobilizator, inchidere centralizata, multi info display (MAF), servo, transmisie automata, easytronic, tiptronic, 4motion, 4matic, 4WD, navigatie, aer conditionat, climatic, climatronic, xenon etc.

Diagnoza auto cuprinde mai multe ramuri , cum ar fi:

  • Diagnoza auto pentru codare
  • Diagnoza auto pentru adaptare
  • Diagnoza auto pentru calibrare
  • Diagnoza auto pentru remapare (Chip Tuning)
  • Diagnoza auto pentru diagnosticare autovehicule

Pe scurt, pentru a diagnostica corect masina apelati cu incredere la echipa Soft-Auto-Bucuresti, bucurandu-va in continuare de autovehiculul dvs. Efectuam diagnoza auto Bucuresti si electronica auto cu testere de ultima generatie

Diagnoza auto chiar si la domiciliu !

Oferim consultanta auto si diagnoza auto la domiciliul clientului.

ATENTIE !

Acesta posibilitate este disponibila in cazul unei programari.

Efectuam diagnoza auto la urmatoarele marci de autoturisme: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, DS, Fiat, Ford, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes Benz, MG, Mini Cooper, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Suzuki, Tesla, Toyota, Volkswagen, Volvo

Peste 30

Marci reparate

Peste 5000

Clienti multumiti

Peste 200

Modele reparate