Multilateral Consult - Consultanta financiar-contabila, resurse umane, infiintari societati, Bucuresti

Administrare Personal & Salarizare

Recrutarea, administrarea si intocmirea dosarelor de personal si salarizarea sunt toate servicii ce necesita mobilizarea de personal specializat care sa asigure respectarea cu strictete a termenelor de intocmire si inregistrare a documentelor.

Gama complexa de servicii de resurse umane pe care Multilateral Consult v-o pune la dispozitie prin intermediul specialistilor dedicati, faciliteaza intreg procesul de administare a personalului inca din momentul recrutarii.

Multilateral Consult – potriviti pentru resursa umana a afacerii tale!

Administrare Personal & Salarizare

Experienta relevanta si multiplele situatii pe care le-am intalnit de-a lungul anilor ne recomanda drept parteneri de incredere in activitatea de administrare de personal si salarizare a afacerii dumneavoastra. Indiferent de dimensiunea companiei sau de domeniul de activitate al acesteia, serviciile noastre va asigura confidentialitatea datelor si resursele adecvate  pentru a gestiona personalul in conformitate cu sistemul de salarizare in continua schimbare.

Externalizarea acestor servicii catre Multilateral Consult aduce numeroase beneficii, precum: economisirea de timp, bani, promptitudine in gestionarea dosarelor de personal si o evidenta corecta asupra personalului. Mai mult decat atat, angajatii dumneavoastra isi vor putea canaliza atentia catre activitati profitabile companiei.

Servicii de administrare personal:

  • Intocmirea contractelor, actelor aditionale si deciziilor
  • Intocmirea si actualizarea dosarelor de personal
  • Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca
  • Inregistrarea contractelor individuale de munca noi, a actelor aditionale si incetarea angajatilor in registrul electronic de evidenta a salariatilor (REVISAL)
  • Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului
  • Suport in cazul controalelor efectuate de catre organele abilitate

Servicii de salarizare:

  • Calcularea salariilor
  • Pregatirea fluturasilor de salarii
  • Evidenta si calcularea concediilor de odihna si a concediilor medicale
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor aferente salariilor
  • Gestiunea documentelor de personal
  • Intocmirea statelor de plata
  • Intocmirea si transmiterea declaratiei unice
  • Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului

Consultanta HR

Modificarile frecvente ale Legislatiei muncii din Romania ingreuneaza considerabil activitatea angajatilor prin prisma intelegerii cerintelor impuse de noile reglementari. Din acest motiv existam noi - Multilateral Consult - pregatiti oricand sa va oferim raspunsuri concrete si solutii viabile pentru desfasurarea activitatii de resurse umane intr-un cadru perfect legal.

Intelegerea activitatii angajatilor si a salarizarii este vitala pentru performanta organizationala a afacerii dumneavoastra. Aici intervin consultantii nostri certificati oferindu-va solutii particularizate pe specificul activitatii si problemelor pe care le intampinati in activitatea zilnica.

Beneficiile pe care le veti sesiza in urma implementarii solutiilor oferite de catre consultantii nostri vor fi vizibile atat in cifrele pe care le veti obtine, cat si la nivel de personal prin gradul de satisfactie al acestora. Acolo unde tu nu stii, noi te ajutam!

  • Consultanta in recrutarea de personal si evaluarea angajatilor
  • Consultanta in vederea lamuririi aspectelor legislatiei muncii
  • Consultanta privind incheierea / modificarea / suspendarea / incetarea contractelor individuale de munca
  • Consultanta in vederea intocmirii Regulamentului Intern
  • Consultanta privind clauzele contractului individual de munca, statul de plata al salariatilor, detasarea salariatilor in strainatate si cercetari disciplina
  • Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor

Servicii recrutare personal

Resursa umana a unei companii creeaza imaginea acesteia si o defineste in mediul de afaceri. Este nucleul principal prin care reuseste sa se diferentieze, sa isi imbunatateasca rezultatele si sa se mentina in top intr-un mediu competitiv. Cu cat stii mai bine sa atragi oamenii cei mai potriviti, sa ii motivezi si sa ii mentii, cu atat sansele catre o dezvoltare durabila sunt mai mari. De ce sa apelezi la o firma externalizata de recrutare personal?

Pentru ca avem experienta necesara, actionam dupa strategii concrete si asiguram recrutarea personalului potrivit, nu doar din punct de vedere al competentelor, ci si in armonie cu intregul colectiv.

Scopul nostru este de a va ajuta sa va reduceti eforturile financiare, de timp si administrative de fiecare data cand apare un nou post vacant. Tratam fiecare proiect de recrutare in mod independent, incepand de la profilul candidatului ideal, stabilirea probelor de evaluare, a interviurilor si a procesului de atragere, pana la finalizarea actiunii de recrutare.  

Startegia de recrutare Multilateral Consult presupune parcurgerea urmatoarelor etape impreuna cu clientul:

  • Identificarea nevoilor de recrutare
  • Realizarea profilului candidatului optim
  • Stabilirea conditiilor contractuale
  • Stabilirea probelor de evaluare la care va fi supus candidatul
  • Semnarea contractului de prestari servicii privind conditiile si costurile asociate recrutarii si selectiei
  • Identificarea candidatilor care se potrivesc profilului solicitat
  • Livrarea listei de candidati clientului
  • Susutinerea interviurilor si selectarea candidatului impreuna cu clientul

Beneficiile tale:

  • Iti canalizezi atentia catre actiuni de dezvoltare a afacerii in timp ce noi aducem omul potrivit la locul potrivit.
  • Gasim in timp util personal calificat conform profilului de angajat stabilit.
  • Ai control complet al costurilor datorita unei structuri clare.
  • Timp si bani castigati.
  • Ai acces la intrumente moderne de selectie fara investitii costisitoare.
Galerie foto
  • ...
  • ...