Flash Office Solutions - Agentie imobiliara Bucuresti

Armand Business Centre

...
Armand Birou Instant

Un birou instant are toate facilitatile unui birou obisnuit, diferenta fiind ca poate fi inchiriat imediat si administrarea o face o companie specializata. Serviciile disponibile intr-un birou instant sunt de la secretara, servicii de operare a biroului si pana la inregistrarea sediului social, servicii de videoconferinte avansate si birou virtual.

O firma care inchiriaza un birou instant plateste o taxa pentru fiecare post de lucru, ceea ce include spatiul si serviciile oferite. Companiile interesate de astfel de birouri variaza de la start-up-uri la multinationale care vor sa vina in tara noastra, precum si firmele care lucreaza pe proiecte.

 

Dotari

  • Aer conditionat
  • Ascensor
  • Calculator
  • Curatenie dupa ieșire
  • Flip chart
  • Încălzire
  • Internet + Wifi
  • Loc de parcare
  • Proiector
  • Tablă
  • Terasa

...
Armand Sali de sedinta

Flash Office Solutions pune la dispozitia dumneavoastra in dimensiuni si aranjamente variate, beneficiind de infrastructura totala tipica unui spatiu de afaceri mobilat si echipat cu aparatura necesara pentru intruniri, conferinte si training-uri. Indiferent care este scopul intrunirii, salile noastre faciliteaza concentrarea pe discutii, fara intrerupere sau distragerea atentiei.

Tot ce trebuie sa faceti dumneavoastra este sa va concentrati pe instruire iar noi ne ocupam de orice altceva aveti nevoie – de la ultimele tehnologii audio-video si de prezentare pana la tipizate si copii dupa documente.

In oricare dintre spatiile de birouri amenajate de noi veti fi servit cu atentie si placere, la nivel inalt profesional, intr-un mediu prietenos si atent.

Ofera suport tehnologic si administrativ

  • Telefon – cu posibilitate de organizare de teleconferinte

  • Proiector, laptop

  • Internet/ Wi-Fi

  • Sprijin IT

  • inchiriere de proiectoare

  • Servicii de receptie

  • Accesorii de birou – birotica completa

  • Whiteboard (tabla), flipchart

Organizarea intrunirilor

  • Conferinte de presa

  • Receptii

  • Echipament si decor la cerere

  • Asigurare de locuri de parcare la cerere

Amenajam salile de intruniri pentru orice tip de eveniment de business, alegand formatul potrivit pentru intrunire, astfel aveti posibilitatea sa alegeti din mai multe tipuri de aranjare a scaunelor pentru orice stil de predare – de la exercitii de tip team-building pana la discursuri motivationale si prezentari.

  • Sedinta – ideal pentru colaborari

  • Standard - sala privata pentru interviuri sau videocomunicatii

  • Spatii in forma de U – permit si incurajeaza discutiile deschise

Toate salile sunt dotate cu:

  • GRATUIT Internet

  • GRATUIT Flipchart, tabla magnetica si markere

  • GRATUIT Bauturi racoritoare

  • GRATUIT Telefon cu difuzor

  • GRATUIT Folosirea unui proiector si a unui ecran LCD la cerere

  • GRATUIT Carnetele + Pix

 

Dotari

  • Aer conditionat
  • Curatenie dupa ieșire
  • Flip chart
  • Încălzire
  • Internet + Wifi
  • Loc de parcare
  • Proiector
  • Tablă

...
Armand Birouri virtuale

Am putea să ne întrebăm: de ce este biroul virtual o soluție bună?

Este util în special pentru start-up și companii mici care doresc să opereze într-un mediu de afaceri modern, fără a fi acolo fizic. Pentru ca prima impresie este important va oferim posibilitatea de a reduce cheltuielile: ca atare, nu trebuie să închirieze un spațiu de fapt, nu trebuie să fie acolo pentru a beneficia de o locație de afaceri impresionant și un număr de contact local, care este atribuit pentru tine. Toate acestea pot face o diferență în afacerea dumneavoastră.

Principalul avantaj al acestei soluții este posibilitatea de a înregistra sediu de firma la sediul nostru. Ca atare puteți avea un abonament cu acces fizic la spatii de birouri si sali de conferinta, chiar numai pentru câteva ore, precum și servicii de primire și de sprijin administrativ oferit de Flash Office Solutions.

 

Categorii
Date de contact
0729.850.850; 0314381950
Str. Maria Rosetti, nr. 6, sector 2,
Distribuie