Harta Adauga

Categorii

Regulamente deseuri

Managementul serviciilor ISO/IEC 20000-1
Managementul serviciilor ISO/IEC 20000-1   IT-ul este esential azi in derularea afacerilor, dar pot exista ingrijorari cu privire la modul in care furnizarea serviciilor IT raspunde cerintelor clientilor si necesitatilor de business. ISO/IEC 20000 ajuta organizatiile in efortul de a de..
Managementul securitatii lantului de furnizare ISO 28000
Managementul securitatii lantului de furnizare ISO 28000   Logisitica si parteneriatele complexe in domeniul lanturilor de furnizare pot avea de suferit din cauza caderilor sau reglementarilor nationale si internationale variate. Companiile doresc sa asigure securitatea lanturilor..
Managementul continuitatii activitatii ISO 22301
Managementul continuitatii activitatii ISO 22301   Capacitatea de a putea relua si continua activitatea la parametrii asteptati intr-un timp cat mai scurt in urma unui dezastru de proportii sau a unui incident minor reprezinta o cerinta adresata din ce in ce mai des organizatiilor din t..
ISO 13485 Dispozitive Medicale
ISO 13485 – Dispozitive Medicale   ISO 13485 este un standard international ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al calitatii aplicabil in sectorul dispozitivelor medicale. Standardul are la baza cerintele standardului ISO 9001 particularizate pentru sectorul dis..
ISO 17100 Servicii de traducere
ISO 17100 – Servicii de traducere   Standardul international ISO 17100 stabileste cerintele pentru prestarea unui serviciu de traducere de calitate, respectiv cerinte referitoare la resurse umane si tehnice, managementul calitatii si project management. Certificarea conform ISO 1..
ISO/TS 29001 Industriile petrolului, petrochimice si ale gazelor naturale
ISO/TS 29001 - Industriile petrolului, petrochimice si ale gazelor naturale   ISO/TS 29001 este un standard ce se adreseaza organizatiilor ce activeaza in domenii precum proiectarea, dezvoltarea, instalarea, exploatarea si service-ul echipamentelor si produselor utilizate in industria p..
ISO 29990 Servicii de educatie non-formala si instruire
ISO 29990 – Servicii de educatie non-formala si instruire   Standardul international ISO 29990 stabileste cerintele pentru furnizorii de servicii de educatie, formare profesionala si instruire, avand ca obiectiv furnizarea unui model generic de practica profesionala de calitate, p..
EN 15224 Servicii de ingrijire a sanatatii
EN 15224 – Servicii de ingrijire a sanatatii   Standardul European EN 15224 stabileste cerintele unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001 cu specificatii suplimentare pentru domeniul sanatatii. Standardul se adreseaza in special furnizorilor de servicii medicale: s..
EN 15838 Centre de contact pentru clienti
EN 15838 - Centre de contact pentru clienti   EN 15838 este un standard european ce stabileste cerintele pentru furnizarea de servicii in cadrul centrelor de contact pentru clienti. Standardul este aplicabil organizatiilor ce detin in cadrul propriei structuri sau furnizeaza pentru tert..
IATF 16949 Industria auto
IATF 16949 – Industria auto   IATF 16949 este un standard dezvoltat de International Automotive Task Force ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al calitatii in industria auto. Standardul este aplicabil tuturor organizatiilor ce furnizeaza produse sau servicii pen..
AQAP 2110 Cerinte NATO referitoare la asigurarea calitatii in proiectare, dezvoltare, productie
AQAP 2110 – Cerinte NATO referitoare la asigurarea calitatii in proiectare, dezvoltare, productie   Standardul AQAP 2110 contine cerintele NATO pentru asigurarea calitatii in proiectare, dezvoltare si productie. Standardul este menit a fi folosit de furnizorii de produse militare ..

Contact

Adresa: 
Str. George Enescu, nr. 27-29, Palatul UGIR 1903, etaj 3, sector 1,
Telefon: 
0788.729.XXX(vezi telefon)
Email: 
Site: 
www.certind.ro