Anuntul accesat este inactiv. Iti sugeram anunturi cu caracteristici asemanatoare.
Anunturi active sugerate
4.400 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, azi; 02:33
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Job locatie fixa
Bucuresti, ieri; 16:27
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, azi; 02:06
6.000 RON
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Job hibrid
Bucuresti, 16 Decembrie '25
Domeniu: Secretariat, operatori PC
Perioada nedeterminata
Job locatie fixa
Bucuresti, 16 Decembrie '25
Anunt inactiv
Receptionera studio Pilates, instructor pilates
3.500 RON
Salon de Pilates angajeaza receptionera – Full time
Cautam o persoana responsabila, amabila si organizata pentru pozitia de receptionera, care sa se alature echipei noastre intr-un mediu dedicat sanatatii, miscarii si bunastarii.
Cerinte:
• Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Word, Excel, e-mail, navigare pe internet)
• Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu – conversatie & scris)
• Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii
• Atitudine pozitiva si orientare catre client
• Punctualitate, seriozitate si aspect ingrijit
• Capacitate de organizare si atentie la detalii
Constituie un avantaj:
• Experienta anterioara intr-un rol similar (receptie/suport clienti)
• Cunostinte minime de promovare pe retele sociale (Instagram/Facebook)
• Interes pentru domeniul wellness / fitness
Responsabilitati principale:
• Intampinarea clientilor si gestionarea programarilor
• Comunicarea cu clientele (telefonic, e-mail, mesaje)
• Evidenta abonamentelor si a platilor
• Suport administrativ si mentinerea legaturii cu echipa.
Daca te regasesti in descriere si iti doresti sa faci parte dintr-un concept axat pe sanatate si echilibru, contacteaza-ne la 0724206664
Te asteptam in echipa noastra PilatesFit
Cautam o persoana responsabila, amabila si organizata pentru pozitia de receptionera, care sa se alature echipei noastre intr-un mediu dedicat sanatatii, miscarii si bunastarii.
Cerinte:
• Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Word, Excel, e-mail, navigare pe internet)
• Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu – conversatie & scris)
• Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii
• Atitudine pozitiva si orientare catre client
• Punctualitate, seriozitate si aspect ingrijit
• Capacitate de organizare si atentie la detalii
Constituie un avantaj:
• Experienta anterioara intr-un rol similar (receptie/suport clienti)
• Cunostinte minime de promovare pe retele sociale (Instagram/Facebook)
• Interes pentru domeniul wellness / fitness
Responsabilitati principale:
• Intampinarea clientilor si gestionarea programarilor
• Comunicarea cu clientele (telefonic, e-mail, mesaje)
• Evidenta abonamentelor si a platilor
• Suport administrativ si mentinerea legaturii cu echipa.
Daca te regasesti in descriere si iti doresti sa faci parte dintr-un concept axat pe sanatate si echilibru, contacteaza-ne la 0724206664
Te asteptam in echipa noastra PilatesFit
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: da
840 vizualizari
Bucuresti, Sector 1, 03 Iunie '25
Actualizat 20 Mai '25
Actualizat 20 Mai '25
Anunt inactiv
