Reinvent Consulting - consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala Bucuresti
Administrare personal si salarizare
Administrarea personalului necesita timp, costuri si angajati pregatiti. Externalizarea acestor servicii asigura realizarea activitatilor specifice de HR, conforme cu legislatia in vigoare, cu beneficiul major al economiei de costuri, dar si cu garantarea unei evidente corecte, facuta de personal calificat.
Oferim servicii de administrare personal, incepand cu intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post, a diverselor adeverinte, gestionarea dosarelor, inregistrarea salariatilor in Revisal, asigurarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca, asistenta in cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanta pe diverse spete care tin de resursele umane, consultanta privind legislatia muncii.
Salarizarea necesita precizie, asigurarea confidentialitatii datelor angajatilor, capacitate rapida de procesare.
Externalizarea salarizarii este cea mai buna solutie pentru companii, deoarece ofera siguranta respectarii cerintelor legislative, prelucrarea corecta a salariilor angajatilor, intocmirea documentelor necesare, consultanta specifica, avand avantajul eliminarii costurilor cu resursa umana, specializata, dar si cu aplicatiile software complicate.
Servicii oferite
- intocmirea dosarelor de personal;
- intocmirea contractelor individuale de munca;
- intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
- intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- intocmirea adeverintelor de vechime;
- intocmirea altor rapoarte la solicitarea clientului;
- consultanta in probleme de legislatia muncii;
- asistenta in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.
2.Servicii Revisal:
- efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca in vederea obtinerii unui user si a unei parole utilizate in vederea depunerii online a Registrul general de evidenta a salariatilor;
- intocmirea, completarea si transmiterea Registrului General de Evidenta a Salariatilor.
3. Consultanta Resurse Umane
- intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta privind intocmirea acestuia;
- consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca;
- consultanta privind clauzele contractului individual de munca;
- elaborarea fiselor de post.
4. Salarizare personal (payroll)
- verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
- verificarea certificatelor de concediu medical;
- calculul salarial;
- transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial : statul de plata; fluturasi de salarii; centralizator salarii;ordine de plata privind contributiile sociale si ale impozitului pe salarii
- generarea si transmiterea declaratiei unice;
- evidenta concediilor de odihna;
- intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
- consultanta in problemele de salarizare.
Tarife
Serviciu
Tarif/ salariat (TVA inclus)
Deschidere contract salariat
50 RON
Tarif lunar servicii salarizare per salariat
60 RON
Inchidere contract per salariat
75 RON
Intocmire declaratie informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit –D205
55 RON
Intocmire adeverinta medic familie/spital
28 RON
Intocmire adeverinta banca, somaj
56 RON
Intocmire fisa postului
130 RON
Intocmire Regulament Ordine Interioara
420 RON