Gunther Tore Romania - Usi automatizate, Bucuresti
Rampe de egalizare
Rampe de egalizare STERTIL
Stertil produce rampe de egalizare concepute pentru obiective pentru care fluxul tehnologic si de aprovizionare este foarte important. Sub presiunea preturilor concurentei, Stertil a ales drumul investitiilor în calitate, detasându-se clar fata de firmele competitoare. Procesul de fabricatie este complet automatizat si în cea mai mare parte robotizat, solutiile alese au fost atent studiate conservând nivelul de pret.
Au rezultat astfel rampe de egalizare „high performance” adresate clientilor din domeniul aprovizionarii si logisticii.
În echiparea standard, rampele de egalizare Stertil au sasiul zincat termic si sunt realizate din otel 52 (S355), otelul cu caracteristicile mecanice de rezistenta cele mai înalte. Majoritatea rampelor de egalizare de pe piata sunt realizate din otel OL37, un otel ductil. Folosirea otelului OL52 permite ca limba de transbordare sa aiba un vârf mai ascutit, reducându-se astfel socurile de trecere, în special în cazul rotilor mici. Foaia de tabla a platformei este dintr-o singura bucata, fara imbinari.
Rampele de egalizare P-Ergonomic si X-Coolchain reprezinta produse de înalta finete inginereasca, destinate unei exploatari intensive, dar confortabile pentru o lunga perioada de timp.
Panoul de comanda al unui sistem de andocare Stertil gestioneaza rampa de egalizare, usa sectionala si burduful gonflabil. Nu trei panouri de comanda, ci un singur panou integreaza toate echipamentele într-o interconditionare logica.
Pentru o firma orientata catre client cum este Stertil, cerintele speciale de rampe de egalizare cu capacitati portante de 12t sau lungimi de 6m sunt de asemenea realizabile la comanda. Mini-rampele de egalizare constituie un capitol aparte unde, de asemenea, Stertil exceleaza prin solutii inteligente.
Daca camionul nu este blocat si pleaca din greseala, rampa poate sustine electrostivuitorul încarcat în limita de 6tone, ramânând în aceeasi pozitie. Un rol important îl are si design-ul cu grinda frontala, în care cilindrul împinge/sustine în caz de “crash” podul cu un brat mare de forta.