Inaschool ofera o programa holistica, (vasta, echilibrata si relevanta, orientata nevoilor dezvoltarii copilului în totalitate). Se bazeaza pe cele mai bune practici din scolile britanice, cu influente din întreaga lume, îmbogatita si adaptata. Limba engleza este singura limba folosita la gradinita. Programa distinctiva a primilor ani permite accesul egal tuturor întrucât copiii experimenteaza concepte în mod interactiv. În acest sens, am conceput un plan educational ce contine:
* Metode de predare creative, diferentiate care subliniaza aspectul formator si performant (mai degraba decât informativ) al programelor propuse.
* Preocuparea pentru dezvoltarea personala, sociala si emotionala a copiilor, care se regaseste si în cadrul celorlalte activitati curriculare si extra-curriculare.
* Varietate de activitati extra-curriculare atât pentru a le da copiilor posibilitatea sa-si identifice talentele si pasiunile, cât si pentru a le oferi ocazia sa lucreze diferentiat, la un nivel mai înalt în zonele unde exceleaza.
La grupa mica programul Focus Time se asigura ca fiecare copil sa aiba o sesiune structurala în limba engleza cu un set divers de activitati de învatare în fiecare zi (muzica, miscare, elemente de matematica, stiinta,arta). Programul nostru este flexibil pentru ca tinem cont si de parerea copiilor, a caror parere o consideram prioritara. Pentru copii, joaca este cea mai importanta forma de exprimare. În timpul jocului, copiii sunt capabili sa exprime liber sentimente negative si pozitive dar si alte emotii. Free Play – Dupa terminarea procesului de învatare, copiii sunt încurajati sa faca alegeri în ceea ce priveste cum si unde îsi petrec timpul, spatiul fiind împartit în diverse zone precum: constructions, games, arts, cooking, books corner. În timpul acestei activitati, copiii pot decide cu cine, ce si unde sa se joace având la dispozitie 2 camere fara usa pentru a-si alege singuri spatiul.
La grupa mare, au o sala în care Focus Time cuprinde activitatile în limba romana si 1 ora zilnic de limba engleza. Activitati ca decoding or word recognition skills, spelling, writing au ca prim scop sa-i ajute sa descifreze sensul si rolul alfabetului în citire. Copiii vor dezvolta abilitati de întelegere si analiza a ceea ce citesc.