Manager Bloc Bucuresti - Administrare imobile

Pachet Basic

Pachet Basic

Cuprins din

  • Organizarea contabilita?ii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice;
  • Gestionarea bunurilor materiale ?i fondurilor bane?ti;
  • Întocmirea listelor de plata lunar, aproximativ în jurul aceleia?i date 23-27 ale lunii, func?ie de ultima factura de utilita?i primita de la furnizor.
  • În?tiin?area proprietarilor prin e-mail ?i SMS cu privire la valoarea cotelor de contribu?ie.
  • Întocmirea notelor de consum pentru fiecare apartament în parte astfel încât proprietarul este informat cu privire la toate sumele pe care le achita.
  • Afi?area notelor explicative cu privire la cheltuielile asocia?iei.
  • Evidenta tuturor apartamentelor pe fise de client.
  • Pastrarea datelor pe servere securizate cibernetic  astfel încât acestea nu se pot pierde, ?i sunt accesibile în orice moment.
  • Calcularea penalizarilor conform Legii 230/2007 privind înfiin?area, organizarea ?i func?ionarea asocia?iilor de proprietari, a Hotarârii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 ?i a sistemului aprobat de adunarea generala;
  • Întocmirea ?i pastrarea evidentelor contabile si a registrelor asociatiei de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei ?i Finan?elor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementarile contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial;
  • Întocmirea ?i depunerea, semestrial, a situatiei elementelor de activ si pasiv ale asociatiei la Primarie conform Legii nr. 230/2007;
  • Întocmirea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine beneficiarul;
  • Întocmirea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;
  • Calculul impozitului si contributiilor datorate de asociatia de proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;
  • Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificari financiar-contabile a asociatiei de proprietari;
  • Întocmirea si prezentarea anuala a raportului privind administrarea financiara a condominiului pentru anul precedent.
  • Galerie foto
    • ...