MiniCRM - software CRM optimizare activitate companie
Functionalitati MiniCRM
CRM Vânzari
Administreaza mai multi clienti (actuali sau potentiali) si mai multe vânzari cu aceeasi echipa.
CRM Account Management
Gestionarea relatiilor cu clientii într-un mod clar si organizat. Toate informatiile într-un singur loc.
CRM Management de Proiect
Coordonarea tuturor proiectelor din companie: sarcini, responsabili, deadline-uri, status progres. Vizualizare kanban, optiune multiproject si raportare detaliata.
CRM Procese
Eficientizarea proceselor de lucru din companie. Automatizarea fluxurilor de lucru. Alocarea automata de sarcini.
CRM Helpdesk
Gestioneaza eficient întrebarile si reclamatiile clientilor. Corelat cu modulele de vânzari si facturare.
CRM Marketing
Solutii CRM pentru campanii de marketing. Email marketing, newsletter, SMS marketing. Sincronizare cu Facebook Lead Ads si Google Ads, astfel încât sa stii sursa tuturor lead-urilor.
CRM Facturare
Economiseste timp prin generarea si trimiterea de facturi, proforme, oferte si avize automatizate.
CRM Parteneri
Managementul relatiilor cu partenerii de afaceri si cu furnizorii.