Elaborathon Consult E-studii.ro Consultanta pentru afaceri Bucuresti
Consultanță pentru societățile comercial
Oferta noastră se numeşte „Primii Paşi” şi include următoarele operaţiuni:
- Consiliere GRATUITĂ (verbală, telefonică sau prin email), ca prim pas înaintea întocmirii actelor necesare pentru noua afacere
- Rezervarea denumirii firmei (SRL, SA, PFA, ÎI sau ÎF)
- Alegerea codurilor CAEN (activităţile comerciale ce urmează a fi desfăşurate de noua firmă)
- Întocmirea şi redactarea Actului constitutiv (conform noilor reglementări)
- Întocmirea, redactarea şi obţinerea documentaţiei pentru sediul social (contract de comodat + acorduri vecini şi asociaţie de proprietari)
- Întocmirea, redactarea şi obţinerea documentaţiei pentru punctul de lucru (contract de comodat sau de închiriere)
- Depunerea capitalului social la banca desemnată de client
- Completarea tuturor cererilor necesare, inclusiv a vectorului fiscal – cu cea mai convenabilă variantă de impozitare pentru noua afacere şi autorizarea funcţionării (ITM, DSP, DSV, PSI, Mediu) la Oficiul Registrului Comerţului
- Înregistrarea noii afaceri (SRL, SA, PFA, ÎI sau ÎF) prin depunerea dosaruluila Oficiul Registrului Comerţului
- Achiziţionarea ştampilei/ştampilelor
TOATE operaţiunile din lista alăturată intră în atribuţia consilierilor noştri.
Înaintea începerii procedurii de constituire/înfiinţare a noii afaceri (în orice formă – SRL, SA, PFA, ÎI sau ÎF), RECOMANDĂM O ÎNTĂLNIRE PREALABILĂ cu unul din consilierii firmei noastre de consultanţă, pentru stabilirea celor mai importante detalii ale afacerii pe care doriţi să o porniţi. Vă reamintim că această primă întălnire cu consilierul nostru este GRATUITĂ.
Pentru operaţiunile alăturate, firma noastră de consultanţă percepe un onorariu de 200 Lei.
La această sumă se adaugă, desigur, taxele obligatorii către instituţile competente (Oficiul Registrului Comerţului, Monitorul Oficial, Administraţia Finanţelor Publice etc.): taxa de rezervare denumire firmă (72 Lei), specimentul de semnătură (70 Lei), declaraţie asociat/administrator (70 Lei), procură prin care unul din consilierii noştri este împuternicit să efectueze operaţiunile din lista de mai sus (80 Lei), depunere dosar la Oficiul Registrului Comerţului (de la 450 Lei). Totalul taxelor de înfiinţare a unei noi firme se ridică la cca 800 Lei(în funcţie de numărul de asociaţi care se constituie în noua firmă)
Opţional, putem oferi şi următoarele servicii pentru noua afacere:
- Găzduirea sediului social
- Achiziţionarea registrelor obligatorii de la Administraţia Finanţelor Publice competentă, Registrul Unic de Control (RUC) şi Registrul de Evidenţă Fiscală (REF) (cca 115 Lei )
- Întocmirea şi depunerea dosarului pentru obţinerea Certificatului de Înregistrare în Scopuri de TVA
- Întocmirea şi depunerea dosarului pentru înregistrarea în Registrul Operatorilor Intracomunitari (R.O.I.) (cca 70 Lei )
- Alegerea, rezervarea şi înregistrarea emblemei (cca 240 Lei ) la Oficiul Registrului Comerţului
- Încheierea unui Contract de prestări servicii de contabilitate (de la 200 Lei/lună )
- Rezervarea domeniului web (.Ro sau .Com) la RoTLD (cca 220 Lei )
- Realizarea website-ului (conform ofertei partenerilor noştri)
- Căutarea unui spaţiu comercial pentru deschiderea punctului de lucru
- Întocmirea şi redactarea de contractului de închiriere (pentru punctul de lucru)
- Achiziţionarea şi fiscalizarea casei de marcat
Vă recomandăm să apelaţi la noi pentru cea mai simplă şi şi ieftină cale de începere a unei noi afaceri.
Cu ce diferă oferta noastră faţă de cea a altor societăţi de consultanţă sau a avocaţilor?
Mulţi întreprinzători care vor să pună bazele unei noi afaceri, în general de tipul IMM-urilor, nu ştiu la cine să apeleze şi apelează la marile societăţi de consultanţă sau la avocaţi. Pentru plata onorariilor acestora, se fac cheltuieli mari, chiar dacă serviciile prestate de aceştia nu diferă cu nimic faţă de ale noastre. În plus, oferta noastră nu se opreşte la momentul la care “vă predăm” certificatul de înregistrare al societăţiii comerciale la Registrul Comerţului, ci vă vom consilia şi în primele etape post-înfiinţare ale afacerii dvs.
- întocmirea şi redactarea de hotărâri AGA
- întocmirea şi redactarea de acte adiţionale şi de acte constitutive modificate
- cesiuni de acţiuni/părţi sociale şi, implicit, modificări privind numărul asociaţilor
- mutarea sediului social
- schimbarea administratorului (revocări, numiri)
- prelungirea mandatului administratorului
- deschideri/închideri de puncte de lucru
- prelungirea valabilităţii sediului social/punctului de lucru
- majorarea capitalui social cu numerar sau în natură
- modificarea/completarea obiectului de activitate
- schimbarea denumirii firmei
- fuziuni sau divizări de societăţi comerciale
- îndreptări de erori materiale
- declararea modificării datelor asociaţilor/administratorilor (pentru care Oficiul Registrului Comerţului trebuie înştiinţat)
- alte modificări ale actului constitutiv sau alte hotărâri ale AGA
Cere detaliiPachetul „Criza în Afaceri”
- suspendarea activităţii societăţii comerciale
- dizolvarea voluntară şi lichidarea societăţii comerciale
- întocmirea bilanţului de lichidare
- întocmirea şi redactarea procesului-verbal de lichidare
- întocmirea şi redactarea procesului-verbal de împărţire a patrimoniului (activele firmei)
- radierea societăţii comerciale din Registrul Comerţului
- procedura insolvenţei
- suspendarea activităţii societăţii comerciale
- dizolvarea voluntară şi lichidarea societăţii comerciale
- întocmirea bilanţului de lichidare
- întocmirea şi redactarea procesului-verbal de lichidare
- întocmirea şi redactarea procesului-verbal de împărţire a patrimoniului (activele firmei)
- radierea societăţii comerciale din Registrul Comerţului
- procedura insolvenţei