Buchhaltung & Bilanz Audit - Servicii complete contabilitate

Resurse umane

...
Administrare personal

  • Consultanta legislatie Codul Muncii;
  • Transmiterea si inregistrarea la ITM a contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de suspendare sau de incetare activitate;
  • Evidenta angajatilor cu contracte suspendate pentru materninate si intocmirea documentatiei aferente;
  • Intocmirea de proceduri de promovare, de sanctionare sau de concediere disciplinara;
  • Intocmirea si eliberarea adeverintelor medicale si de venit;
  • Inregistrarea concediilor medicale, a concediilor de odihna, fara plata etc;
  • Intocmire note lichidare;
  • Administrare controale medicale la angajare, periodice si/sau suplimentare pentru posturile care necesita aceasta;
  • Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei de somaj;
  • Elaborare documentatie in vedera obtinerii indemnizatiei crestere si ingrijire copil pana la 2 ani;
  • Obtinere formular A1 pentru detasarea salariatilor in statele UE;
  • Notificari evenimente viitoare legate de activitatea de personal. Managementul resurselor umane.

...
Calcul salarial

  • Intocmirea statelor de plata conform legislatiei in vigoare (calculul concediilor medicale, al concediilor de odihna, orelor suplimentare, sporurilor, bonusurilor, retinerilor, pensiilor suplimentare, avantajelor in natura s.a.);
  • Intocmirea rapoartelor specifice: rapoarte de costuri, liste de taxe, evidenta zilelor de concediu de odihna, evidenta zilelor de concediu medical, s.a.;
  • Completarea adeverintelor de banca pentru salariati;
    Transmiterea fluturasilor de salariu in format electronic pdf. sau “hartie securizata – pin bancar” sau parolati pe email;
  • Intocmirea fisierelor de banca pentru plata salariilor;
  • Procesarea calculului salarial pentru veniturile din drepturi de autor, contracte de mandat, contracte de administrator (daca este cazul).

...
Salarizare

  • Creare si actualizare a bazei de date prin inregistrare contracte munca, modificari ale acestora, ale starii civile, incetari ale contractelor de munca;
  • Verificare pontaje;
  • Elaborare stat salarii – calcul ore suplimentare, ore noapte, indemnizatii concedii medicale;
  • Intocmire si inregistrare D112, D100;
  • Intocmire si inregistrare fise fiscale angajati;
  • Completare ordine de plata privind datoriile salariale;
  • Depunere declaratii rectificative;
  • Rapoarte salarizare, evidente;
  • Arhivare documente, rapoarte, atat in format fizic, cat si electronic.