Braco Forum - cursuri management Bucuresti
Cursuri
        
                
                        Cursuri     
                        
                Diagnosticul organizatiilor in scopul evaluarii potentialului de imbunatatire pentru dezvoltarea managementului performant
- A.1 Diagnostic multicriterial pe baza modelelor de management ISO, TQM si KAIZEN
 - A.2 Stabilirea programului de implementare adecvat intereselor de afaceri ale organizatiei (Road Map)
 
B. Programe de consultanta
- B.1 Implementarea Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001
 - B.2 Implementarea Sistemului de Management de Mediu conform ISO 14001
 - B.3 Implementarea Sistemului de Management Integrat conform ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
 - B.4 Implementarea programului de dezvoltare a managementului performant in cadrul organizatiei
 - B.5 Evaluarea satisfactiei clientilor
 - B.6 Evaluarea satisfactiei personalului
 - B.7 imbunatatirea comunicarii interne
 
C. Cursuri in domeniile: Managementului Calitatii, TQM, LeadershipC.1 Managementul Calitatii
- C.1.1 Managementul prin Calitate
 - C.1.2 Managementul prin calitate - Elaborarea politicii in domeniul calitatii
 - C.1.3 PDCA-ul Managementului prin Calitate
 - C.1.4 Managementul proceselor
 - C.1.5 Managementul prin Calitate - Proiectarea SMQ
 - C.1.6 Metode de rezolvare a problemelor calitatii
 - C.1.7 Auditul intern al calitatii - curs pentru certificarea auditorilor interni
 - C.1.8 "Scoala de Audit" - curs pentru certificarea auditorilor externi
 - C.1.9 Managementul in linia de productie. Rolul maistrului
 
C.2 Sisteme Integrate de Management
- C.2.1 Sisteme Integrate de Management: calitate - mediu - securitatea muncii
 - C.2.2 Integrarea componentelor de mediu si securitatea muncii in cadrul unui Sistem de Management al Calitatii
 - C.2.3 Auditul sistemelor integrate de management: calitate - mediu - securitatea muncii
 
C.3 TQM (Managementul Calitatii Totale)
- C.3.1 TQM - modelul EFQM - criterii de evaluare
 - C.3.2 Cum sa crestem profitul companiei prin calitate (tranzitia de la ISO 9001 catre TQM si KAIZEN)
 - C.3.3 Stabilirea politicii si strategiei companiei
 - C.3.4 Identificarea constrângerilor majore (Bottle Neck) ale companiei si tehnici pentru cresterea performantei acesteia
 - C.3.5 Managementul strategic si managementul zilnic
 - C.3.6 Tehnici de grup pentru rezolvarea problemelor manageriale
 - C.3.7 imbunatatirea proceselor - Identificarea principalelor procese care necesita imbunatatirea performantelor
 - C.3.8 Tehnici de grup pentru rezolvarea problemelor din proiectare si productie ale companiei
 - C.3.9 Managementul proiectelor
 
        Categorii
    
        
                                            Curs Managementul Calitatii (1) 
                                            Curs Sisteme Integrate de Management (1) 
                                            Curs TQM (Managementul Calitatii Totale) (1) 
                                            Cursuri (1) 
                                            Programe de consultanta (1) 
            
        
        Date de contact
    
            
                0213103154; 0216370017; 0216370018
            
    
        
             
            Str. Stirbei Voda, nr. 160, bl. 22B, et. 7, ap. 25, sector 1, 
        
    
        Distribuie
    
    
