BusinessAcademy - cursuri in domeniul afacerilor Bucuresti

Business Administration - Curs de Administrarea Afacerilor

...
Business Administration - Curs de Administrarea Afacerilor

Prin scolarizarea în cadrul departamentului de Business Administration, veti dobândi competente cu dublu impact asupra muncii derulate în companie: veti asigura o buna functionare a biroului de afaceri, pe plan intern, si veti întari relatiile cu clientii, pe plan extern. 

Daca nu va doriti sa detineti functii si responsabilitati de nivel înalt, dar vreti sa aduceti o contributie importanta la dezvoltarea companiei, acest departament este ideal pentru dumneavoastra.

Conform statisticilor agentiilor guvernamentale dintr-un mare numar de tari, inclusiv SUA si România, administrarea afacerilor face parte din grupul celor mai frecvent întâlnite ocupatii. Practic, aveti ocazia sa va gasiti un loc de munca în orice industrie sau domeniu.

Astfel, 9 din 10 servicii de administrare de calitate se afla în companiile care creeaza si ofera servicii, indiferent daca sunt de afaceri (b2b), financiare sau educationale. Sau, în companiile care tin cont de calitatea înalta a serviciilor oferite clientilor. 

De ce administrarea profesionala a afacerilor este atât de importanta?

Agentia de top pentru analiza utilizarii timpului în companii, Basex, a calculat ca un angajat intelectual pierde în medie 28% din timpul de lucru cu chestiuni inutile, din cauza întreruperilor sau a imposibilitatii de a gasi informatiile necesare. S-a demonstrat ca datorita Internetului, a telefoanelor mobile si a saltului fenomenal în privinta cantitatii de informatii disponibile, capacitatea de auto-organizare face parte din grupul celor cinci competente de afaceri care au cea mai mare influenta asupra productivitatii companiei.

Cu alte cuvinte, fara organizarea muncii de birou, profitul companiei poate fi redus efectiv la jumatate.

De aceea, în calitate de secretar de afaceri profesionist, veti fi extrem de valoros pentru compania dvs