CDM Relocation - Mutari si relocari, Bucuresti
Management Destinatie
Cum Va Putem Ajuta: Strategia companiei noastre se bazeaza pe experienta de a ajuta fiecare client sa gaseasca scenariul potrivit pentru nevoile sale. Fiecare aspect al întregului proces trebuie realizat cu proceduri logistice unice si personalizate si îl oferim întotdeauna pentru fiecare client.Procesul este abordat cu focus pe activitatile preliminarii de cercetare si planificare, gestionând în acelasi timp obiceiurile si particularitatile de relocare a clientilor, chiar si pentru mutari internationale.În istoria noastra de afaceri, am întâlnit tipuri implicite de proceduri.Principalele servicii de relocare sunt descrise mai jos. În cazul nevoilor personalizate, ne puteti contacta.La Sosire
- Vizita pre-alocare
- Locuinta temporara
- Cautarea unei locuinte
- Asistenta cariera pentru partener
- Cautarea unei scoli
Pe Timpul Sederii
- Instalare si acomodare
- Managementul locatiei
- Inregistrare auto
- Lectii de condus
- Instruire interculturala
- Servicii la plecare
Vizita pre-alocare
- Transfer si sosire.
- Pachet de sosire cu informatii legate de comunitate si alte informatii conexe bazate pe cerintele specifice ale nevoilor dumneavoastra.
- Tur de orientare care arata principalele facilitati ale orasului, precum cladirile medicale si guvernamentale, pietele si, de asemenea, principalele zone de amenajare. În acest scop, furnizam o masina a companiei cu sofer.
- Pentru a va gasi casa perfecta, va punem la dispozitie o gama larga de cartiere si cartiere pe baza criteriilor selectate, în timp ce sunt însotiti de unul dintre specialistii nostri.
- Prezentare generala a scolii.
- Depunerea impozitului pe expat si a declaratiei de impunere.
- Servicii privind interpretarea si traducerea documentelor.
- Oferim îndrumari cu privire la sistemele scolare, optiunile si procedurile de admitere în noua resedinta pentru obiectivele de educatie pe termen lung ale membrilor familiei.
Locuinta temporara
- Prospectarea si rezervarea de cazare temporara sau de scurta durata în diferite tipuri de locuinte sau hoteluri.
- Negocierea contractului de cazare sau închiriere pentru a va oferi cea mai buna solutie tinând cont de bugetul dvs.
- Procedura de inspectie la check-in la proprietate, cu asistenta din partea noastra pentru a aranja un rezumat detaliat al contractului semnat de catre ambele parti implicate în cazarea temporara.
- Asistenta suplimentara cu privire la sarcinile derivate ale nevoilor clientului pentru acest proces.
Cautarea unei locuinte
- Pachet de sosire cu informatii legate de comunitate si alte informatii conexe bazate pe cerintele specifice ale nevoilor dumneavoastra.
- Tur de zona.
- Prospectarea orientata pe criterii în conformitate cu cerintele clientului.
- Proceduri de achizitii imobiliare transfer de cunostinte.
- Vizionare a imobilului însotita.
- Consultarea contractului si previzionarea depozitelor întocmite pe baza formularului nostru de închiriere orientat catre chiriasi.
- Inspectie pre-mutare si un control de inventar.
- Control de inventar si verificare a procedurilor implicate într-o etapa prealabila.
- Pentru a asigura fluxul bun de lucruri, vom face o monitorizare dupa doua si sase luni dupa relocare.
Asistenta cariera pentru partener
- Asistarea partenerului pentru a intra în contact cu comunitatea.
- Ajutor cu orientare în cariera prin birouri specifice.
- Initierea pentru nou veniti prin diverse cluburi si organizatii adecvate.
- Suportul continuu este oferit pentru a asigura ajustarea cu succes a partnerului la noul mediu de munca local, cariera sau activitate care este cel mai potrivita.
- Asistenta continua este oferita pentru a va asigura ca acomodarea cu succes la noua activitate, mediul de munca sau cariera este realizata.
Cautarea unei scoli
- Analizând diferentele principale si specifice în tara de origine si în sistemul educational al tarii gazda.
- Analizarea perspectivelor privind tipul de scoala din noua locatie: publica, privata, internationala, locala etc.
- Planificarea programarilor la scoala pentru optiunile selectate.
Instalare si acomodare
- Transfer si sosire cu tur inclus.
- “Pachet de sosire” cu informatii legate de comunitate si alte informatii conexe bazate pe cerintele specifice ale nevoilor dumneavoastra.
- Ghidarea cu diverse servicii precum internet si telefon, conturi bancare si asigurari.
- Ajutor cu identificarea comerciantilor locali pentru amenajarea locuintei.
- Introducere pe pietele locale si facilitatile comerciale.
- Orientare pentru traditiile vietii locale si aspecte practice.
- Sprijin pentru furnizarea diferitelor obiecte pentru domiciliu.
- Pentru a asigura fluxul bun de lucruri, vom face o monitorizare dupa doua si sase luni.
Managementul locatiei
- Asistenta de urgenta pentru diferite tipuri de situatii, inclusiv companii de servicii, comercianti si orice fel de informatii necesare pentru situatia care apare dupa relocare.
- Servicii de traducere si expediere a informatiilor în numele clientului.
- Traducerea corespondentei verbale prin mijloace de comunicare consacrate.
- Suport la livare, supravegherea orelor de sosire si multe altele.
- Coordonarea sarcinilor la domiciliu si reparatiilor diverse.
- Administrarea corespondentei în cazuri de urgenta.
- Gestionarea platii lunare a facturilor.
Inregistrare auto
- Îndrumare in procesul de autentificare RAR.
- Înregistrare la Administratia Finantelor.
- Procedura de aplicare la Administratia Financiara.
- Obtinerea unui certificat de înmatriculare auto si a placilor.
Lectii de condus
- Itinerarile orasului si vecinatatilor.
- Introducere în particularitatile rutiere ale tarii.
- Asistenta oferita de un sofer profesionist
Instruire interculturala
- Consilierea este oferita expatilor si familiilor acestora în ceea ce priveste diferentele culturale cu care s-ar putea confrunta si modalitatile de gestionare a acestora.
- În acest scop, angajatilor si familiilor lor este oferit un forum interactiv.
Servicii la plecare
- Examinarea sediului la plecare.
- Anuntarea relocarii la oficiul postal.
- Anularea abonamentelor la cluburi, asociatii.
- Gestionarea deseurilor.
- Mobilierul ramas – trimis organizatiilor caritabile locale.
- Managementul autoturismului pentru orice vehicul care nu face parte din procesul de relocare.
- Proces de anulare si facturare finala pentru furnizorii de utilitati.
- Gestionarea returnarii depozitului de chirie.