Euroexpert Total Consulting Servicii financiar-contabile Bucuresti

Contabilitate

...
Contabilitate

  • înregistrarea în contabilitate a documentelor primare;
  • întocmirea jurnalelor de vânzări şi cumpărări;
  • stabilirea TVA şi întocmirea decontului de TVA;
  • întocmirea registrelor contabile şi a balanţelor de verificare lunare;
  • întocmirea ordinelor de plată pentru datoriile către bugetul de stat şi bugetul asigurărilor sociale;
  • calcularea obligaţiilor de plată către bugetul de stat (TVA, impozit pe profit, impozit pe dividende, etc.) şi întocmirea ordinelor de plată aferente;
  • întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare, situaţiilor financiare anuale, fişelor fiscale, declaraţiilor fiscale şi a altor documente necesare în relaţia cu administraţiile financiare;
  • întocmirea şi depunerea declaraţiilor lunare către alte instituţii;
  • contabilitate financiară şi contabilitate de gestiune;      
  • asistenţă privind organizarea activităţilor de contabilitate primară;
  • contabilitate primara, obţinerea balanţelor de verificare lunare;
  • întocmirea registrelor de contabilitate şi a jurnalelor de contabilitate;
  • întocmirea şi contabilitatea ştatelor de plată, întocmirea ordinelor de plată către bugetul general consolidat, bugetele locale sau altă instituţie a statului;
  • întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind obligaţiile de plată la bugetul de stat, CAS, CASS, fondul de şomaj, ITM şi a altor declaraţii fiscale conform legii;
  • analiza situaţiei datoriilor şi creanţelor conform informaţiilor din contabilitate; 
  • asistenţă în relatia cu organele de control ale statului privind situaţia patrimonială reflectată în contabilitate;
  • îndosarierea şi arhivarea dosarelor de contabilitate;
  • întocmirea rapoartelor de contabilitate cerute de managementul firmei;
  • calculul indicatorilor financiari conform informaţiilor furnizate de contabilitate;
  • analiza costurilor;
  • urmarirea clienţilor rău platnici, punctaje privind înregistrarea în contabilitate a datoriilor/creanţelor, înştiinţări de plată, somaţii, la cererea managementului firmei;
  • obţinerea de certificate fiscale de la Administraţia Finanţelor Publice;
  • înregistrarea situaţiilor financiare anuale la Oficiul Registrului Comerţului.