General Business System - Dealer Samsonite Bucuresti
Centru service
In cazul unei sesizari/reclamatii, clientul SAMSONITE se va adresa:
- pentru Municipiul Bucuresti, preluarea produselor se va face în cadrul programului de lucru, în magazinul propriu din:CORA PANTELIMON (Galeria Comerciala Esplanada), situat în Bucuresti, Sos. Vergului nr. 20, Sector 2;
- pentru restul tarii, preluarea produselor se va face de catre angajatii nostri din cadrul magazinelor SAMSONITE din Romania, cu exceptia celor din Bucuresti, in cadrul programului de lucru al acestora.
Orice reclama?ie va fi însotita, obligatoriu, de documentul care atesta plata produsului si/sau certificatul de garan?ie complet intocmit, după caz, cat şi de produsul a carui lipsa de conformitate a fost constatata de catre clientul SAMSONITE.
Clientul va primi, spre completare un formular tip de “Proces-Verbal Insotire Reclamatie”. In lipsa acestora, reclamatia nu va putea fi considerată valida si nu va fi analizata.
GBS va elibera, pentru fiecare produs comercializat, un certificat de garantie, in conformitate cu dispozi?iile legale în vigoare, care va contine si informatii utile unei intretineri eficiente a produsului, astfel incat acesta sa nu sufere nicio deteriorare dintr-o folosinta corespunzatoare, cu excep?ia uzurii normale.
GBS va fi exonerat de orice obligatie, daca se constata ca presupusa lipsa de conformitate se datoreaza culpei clientului.
In cazul consumatorilor (”orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asocia?ii, care ac?ionează in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale” - a se vedeaO.G. nr. 21/1992, Legii nr. 449/2003), prevaleaza urmatoarele conditii:
a. reclamatia, care va fi facuta intr-un termen de maxim 2 luni de la data constatarii lipsei de conformitate, va fi solu?ionata, conform Legii nr. 449/2003, intr-un termen de 15 zile de la data predarii produsului, care face obiectul sesizarii.b. conform art. 10 si art. 11 din Legea nr. 449/2003, in cazul in care se constata ca produsul prezinta o lipsa de conformitate, prima masura este cea de reparare a acestuia sau de inlocuire, după caz.c. conform art. 6 din Legea nr. 449/2003, nu se considera a fi lipsa de conformitate daca, în momentul achizitiei produsului, consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca lipsa de conformitate invocata.d. GBS asigura politica de solutionare a reclamatiilor in raport de dispozitiile mentionate mai sus.
* GBS oferă garantie internatională produselor SAMSONITE, in conditiile asumate de catre SAMSONITE EUROPE N.V.