Smiley Kindergarten, Gradinita & After School - Bucuresti
Oferta educationala
ACREDITARE
Gradinita Smiley Kindergarten a fost infiintata in anul 2007, fiind autorizata de Ministerul Educatiei si Cercetarii prin OM 1608/25.07.2007.In anul 2012 Gradinita SMILEY KINDERGARTEN a obtinut ACREDITAREA din partea Ministerului Educatiei Nationale prin OM nr. 5385/21.08.2012
MISIUNEA
Misiunea gradinitei noastre este aceea de a asigura un invatamant prescolar la nivel european: extinderea serviciilor educationale oferite comunitatii, un curriculum diferentiat, centrat pe nevoile curente si de viitor ale copiilor si parintilor, care sa contribuie la integrarea si adaptarea cu succes in activitatea scolara si in societate.
VIZIUNEA
Pas cu pas, cu lumina in minte si caldura in suflet, prin joc si joaca, noi ii vom calauzi pe COPII sa descopere lumea, ii vom invata cum sa se poarte, cum sa se descurce singuri, sa se cunoasca pe ei si pe cei din jur!
CURRICULUM
Activitatile instructiv educative se desfasoara conform planului de invatamant cuprins in Curriculumul national, curriculum pentru educatie timpurie aprobat de MECT Ordin 5233/ 1.09.2008.Curriculumul pentru învatamântul prescolar prezinta o abordare sistematica, în vederea asigurarii:• continuitatii în interiorul aceluiasi ciclu curricular;• interdependentei dintre disciplinele scolare (clasele I-II) si tipurile de activitati de învatare din învatamântul prescolar;• deschiderii spre module de instruire optionale.Acesta este structurat pe domenii de dezvoltare: - Dezvoltare fizica, sanatate si igiena personala- Dezvoltare socio-emotionala- Dezvoltarea limbajului, a comunicarii si a premiselor citirii si scrierii- Dezvoltarea cognitiva si cunoasterea lumii- Capacitati si atitudini de învatarePentru fiecare domeniu de dezvoltare sunt formulate obiective cadru si obiective de referinta, care respecta nivelul de dezvoltare a copilului evidentiat în Reperele fundamentale privind învatarea si dezvoltarea timpurie a copilului între nastere si 7 ani validate la nivel national prin Ordin 3851/17.05.2010. Obiectivele de referinta sunt etapizate pe intervale de vârsta (1,5 - 3 ani, 3 - 5 ani si 5 – 7 ani).