Pachetul serviciului de salarizare contine urmatoarele activitati:
- Preluare si verificare date primare;
- Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte);
- Calcul bonus / concedii de odihna;
- Evidentierea absentelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fara plata;
- Înregistrarea modificarilor de natura salariala (salariul de baza, prime, deduceri personale de baza, deduceri suplimentare, etc.);
- Înregistrarea retineri / avansuri / propriri;
- Calculul îndemnizatiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de crestere/îngrijire a copilului;
- Întocmire stat de salarii si generare fluturasi de salariu în format PIN;
- Întocmire fisier pentru plata salariilor prin banca/card;
- Generare si depunere declaratie D112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate;
- Completare lunara, trimestriala si anuala a formularelor pentru Directia Regionala de Statistica;
- Întocmire lista tichete de masa si plasarea comenzii catre furnizorul de tichete;
- Întocmirea si depunerea anuala a Declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa si câstigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit.