Pachetul serviciului de salarizare contine urmatoarele activitati:
- Preluare si verificare date primare;
 - Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte);
 - Calcul bonus / concedii de odihna;
 - Evidentierea absentelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fara plata;
 - Înregistrarea modificarilor de natura salariala (salariul de baza, prime, deduceri personale de baza, deduceri suplimentare, etc.);
 - Înregistrarea retineri / avansuri / propriri;
 - Calculul îndemnizatiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de crestere/îngrijire a copilului;
 - Întocmire stat de salarii si generare fluturasi de salariu în format PIN;
 - Întocmire fisier pentru plata salariilor prin banca/card;
 - Generare si depunere declaratie D112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate;
 - Completare lunara, trimestriala si anuala a formularelor pentru Directia Regionala de Statistica;
 - Întocmire lista tichete de masa si plasarea comenzii catre furnizorul de tichete;
 - Întocmirea si depunerea anuala a Declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa si câstigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit.
 
