NNC Services - consultanta in marketing si management Bucuresti
Comunicate de presa
Consultanţa de marketing pentru industria de software şi servicii IT poate fi evaluată la 30 de milioane de euro în 2009
Serviciile de marketing pentru industria de software şi servicii IT vor ajunge la un volum de aproximativ 30 de milioane de euro în 2009. Suma reprezintă 5% din volumul acestei pieţe, care este estimată la 590 de milioane de euro în 2009, anunţă NNC Services, compania românească de consultanţă în marketing şi management. De asemenea, din totalul de 30 de milioane de euro, aproximativ 25% vor proveni din externalizarea serviciilor de marketing.
Externalizarea acestor servicii către o companie specializată poate duce la obţinerea de vânzări mai mari în medie cu 50% comparativ cu marketingul intern, pentru aceeaşi investiţie, estimează consultanţii NNC Services.Conform aceleiaşi companii – singura din România specializată în consultanţa de marketing pentru industria IT B2B - investiţia în externalizarea serviciilor de marketing poate fi recuperată în 6-12 luni, datorită rezultatelor mult mai bune de vânzări care se obţin. Astfel, dacă un angajat din departamentul intern de marketing al unei companii aduce venituri anuale de aproximativ 100-150.000 de euro cu costuri de 24.000 de euro, un departament externalizat de marketing va aduce, la aceleaşi costuri, venituri anuale de 200-300.000 de euro.Externalizarea serviciilor de marketing atrage tot mai multe comapnii de pe piata locala datorita multiplelor avantaje printre care:
- Acces la canale de promovare şi vânzare, care determină scăderea timpului de lansare pe piaţă a produselor cu 6-12 luni;
- Rezultate concrete, măsurabile, în funcţie de care sunt plătiţi furnizorii de servicii externalizate de marketing: achiziţia de noi clienţi, creşterea vânzărilor etc.
- Optimizarea întregului ciclul de marketing - de la prospectare la coaching pre-vânzări - , nu doar a anumitor etape.