Unik Best Protect - Protectia muncii, Securitate si sanatate in munca Bucuresti

Servicii resurse umane

...
Consultanta resurse umane

Servicii resurse umane (relatii de munca) presupun o mare responsabilitate, o buna cunoastere a legislatiei muncii in vigoare si o abilitate in interpretarea prevederilor legale, pentru a oferi cele mai bune solutii in derularea procesului administrarii personalului.

Ofera noastra pentru servicii resurse umane cuprinde:

  • Consultanta privind negocierea si elaborarea Contractului Colectiv de munca;
  • Consultanta privind intocmirea si modificarea Regulamentului Intern al societatii;
  • Consultanta in evaluarea performantelor profesionale pe baza criteriilor de evaluare;
  • Consultanta in rezolvarea conflictelor de munca;
  • Consultanta privind alegerea Reprezentantilor Salariatilor;
  • Consultanta privind infiintarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (Protectia muncii);
  • Consultanta la incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca;
  • Consultanta in domeniul legislatiei muncii (probleme disciplinare, drepturi salariale, protectia muncii, litigii de munca).

Atentie! Servicii resurse umane – Relatii de munca exclud orice viitoare amenda!

 

Intocmirea si administrarea contractelor individuale de munca:

  • Redactarea contractelor de munca (conform noilor modificari din Codul Muncii);
  • Inregistrarea contractelor de munca in REVISAL si transmiterea catre ITM;
  • Intocmirea contractului de garantie pentru gestionari;
  • Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale pentru modificarea contractelor;
  • Intocmirea si inregistrarea deciziilor de majorare a salariilor;
  • Intocmirea si inregistrarea deciziilor pentru incetarea contractelor;
  • Intocmirea si inregistrarea deciziilor de suspendare a contractelor;
  • Intocmirea documentelor in vederea obtinerii indemnizatiei de somaj;
  • Intocmirea fisei de lichidare.

Intocmirea si administrarea dosarelor de personal:

  • Actualizarea informatiilor cu caracter personal ale salariatilor;
  • Elaborarea si redactarea fiselor de post;
  • Completarea informatiilor privind Casa de Asigurari de Sanatate;
  • Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
  • Completarea informatiilor privind functia de baza;
  • Completarea informatiilor privind realizarea de alte venituri;
  • Completarea informatiilor privind retineri din salariu in baza unor hotarari judecatoresti;
  • Evidenta zilelor de concediu efectuate (concediu de odihna, concediu medical, concediu fara plata, concediu ingrijire copil, etc.).

Intocmirea diverselor documente necesare angajatilor:

  • Adeverinte de salariat;
  • Adeverinte privind retineri, deduceri, etc.;
  • Adeverinte si cereri pentru obtinerea de credite;
  • Adeverinte de vechime in munca.