TMUCB, Furnizor si montaj de echipamente industriale - Bucuresti
Despre TMUCB
TMUCB-SA e o companie care executa proiecte la cheie. Datorita ariei largi si a numarului de 3200 de angajati compania e una din cele mai mari in domeniul chimic. Compania este specializata in proiectarea, fabricarea, asamblarea si montajul utilajelor si echipamentelor tehnologice, a rezervoarelor de stocare pentru benzinarii, a sistemelor de conducte, a structurilor metalice, etc. Din 1958 TMUCB-SA a realizat in Romania si in strainatate lucrari complexe de montaj si instalari de utilaje si sisteme de conducte pentru industria chimica si petrochimica, metalurgica, a cimentului, celulozei si fabrici de hartie, centrale termoelectrice si nucleare, fabrici de zahar, fabrici de automobile, rezervoare, conducte de transport si distributie pentru produse petrochimice, gaz, apa, abur, etc., activitati de reparare si intretinere pentru cele sus mentionate. In aceeasi masura TMUCB-SA ofera: - proiectare si livrare de echipamente, structuri metalice si fitinguri - asistenta tehnica si consultanta - activitati de import-export, comert exterior Experienta bogata si echipamentele, ca si structura organizatorica flexibila permit TMUCB-SA sa: - realizeze in timp util proiecte industriale - asigure o inalta calitate si fiabilitate a muncii prestate.
POLITICA ÎN DOMENIUL CALITATII SI MEDIULUI SI SANATATII SI SECURITATII OCUPATIONALE (SSO)
S.C. TMUCB S.A. - organizatie specializata în fabricarea, asamblarea si montarea de echipamente tehnologice, rezervoare de stocare si rezervoare cu pereti dubli pentru statiile de distributie a carburantilor lichizi, sisteme de conducte, structuri metalice, recipiente sub presiune si fitinguri - a stabilit un sistem de management integrat calitate - mediu - SSO, care acopera toate activitatile, produsele si serviciile noastre, în conformitate cu cerintele standardelor de calitate (SR EN ISO 9001:2001) si mediu (SR EN ISO 14001:2005).
Prin preocuparile si prin activitatile sale curente, conducerea TMUCB - SA urmareste crearea unui cadru adecvat de echilibrare a interesului economic cu cel ecologic si cu interesul manifestat fata de factorul uman, considerând satisfacerea deplina a cerintelor clientilor, profitabilitatea, securitatea ocupationala si protectia mediului înconjurator ca baza pentru o dezvoltare durabila.
În acest context, ne angajam sa asiguram implementarea, dezvlotarea si continua îmbunatatire a eficacitatii acestui sistem, ca mijloc de pastrare a reputatiei noastre si a pozitiei noastre pe piata.
De asemenea, ne angajam sa satisfacem pe deplin cerintele legale, reglementarile specifice si alte cerinte ale partilor interesate, aplicabile atât produselor noastre cât si aspectelor de mediu si SSO.
În conformitate cu ceea ce ne-am propus, urmarim:
- sa reducem orice deficienta in procesul de productie; - sa derulam în conditii optime activitatile de montaj prin prevenirea oricaror neconcordante în etapele proceselor de productie; - sa atingem nivelul zero pentru rebuturi; - sa ne desfasuram activitatea în deplina conformitate cu legislatia în vigoare si cu reglementarile de mediu, precum si cu alte cerinte de mediu aplicabile activitatilor, serviciilor si produselor noastre; - sa adoptam în practicile noastre curente un comportament preventiv fata de poluare, în detrimentul celui corectiv astfel încât sa asiguram îmbunatatirea continua a performantei de mediu; - sa tinem sub control resursele naturale si materiile prime în toate activitatile noastre si sa îmbunatatim modul actual de gestionare a deseurilor generate din activitatile si serviciile noastre, adoptând prioritar tehnicile de recuperare - reciclare în detrimentul celor de tratare / eliminare. - sa evaluam si sa tinem sub control, sa prevenim si sa reducem riscurile de producere a accidentelor, bolilor profesionale si impactul asupra mediului înconjurator. - sa avem un mediu de munca adecvat pentru a realiza procese / produse / servicii la nivelul cerintelor. - sa îmbunatatim continuu performantele globale ale organizatiei.
În calitate de director general ma angajez sa asigur resursele necesare si îmi asum întreaga responsabilitate pentru definirea, implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat Calitate - Mediu - SSO la toate nivelurile functionale si de executie din organizatie. Managementul la cel mai înalt nivel analizeaza periodic implementarea si functionarea sistemului de management integrat calitate - mediu - SSO si se angajeaza pentru îmbunatatirea continua a acestuia.
Toti angajatii, indiferent de statutul lor, sunt raspunzatori în a-si asuma în mod activ realizarea strategiei si politicii noastre privind calitatea si mediul.
DIRECTOR GENERAL,Ing. MIHAELA ZANFIR