Total Contabilitate - Contabilitate, resurse umane, consultanta fiscala, Bucuresti
Contabilitate completa
Orice persoana fizica sau juridica care desfasoara activitate economica sau care obtine venituri au obligatia sa conduca contabilitatea proprie, respectiv contabilitatea financiara si, dupa caz, contabilitate de gestiune, sa inregistreze actele contabile, sa prelucreze si sa pastreze documentele inregistrate in programul de contabilitate. Fie contabilitatea este intocmita in cadrul unui departament intern fie externalizat, contabilitatea fiind intocmita de catre o companie specializata pe domeniul financiar-contabil, contabilitatea trebuie intocmita conform cadrului legislativ aflat in vigoare in Romania.
O contabilitate bine intocmita este, de asemenea, un beneficiu pentru afacere, aceasta ajutand la adminstrarea si controlul finantelor, planificarea dezvoltarii si asigura oferirea de servicii mult mai eficiente.Schimbarile legislative si fiscale din Romania va pot lua prin surprindere si necesita alocarea unei perioade de timp optime in vederea indeplinirii tuturor obligatiilor fiscale.
Dezvoltarea unei afaceri depinde de expertii care lucreaza in organizatia respectiva. Daca totul este facut in mod profesionist, prompt si fara greseli, atunci profitul inregistrat va fi din ce in ce mai mare. Legislatia in domeniu contabil si fiscal trebuie respectata pana la ultima litera pentru a asigura un mediul perfect dezvoltarii afacerii. Total Contabilitate garanteaza corectitudinea si transparenta tuturor procedurilor si operatiunilor efectuate.
Total Contabilitate ofera clientilor sai o gama variata de servicii financiar-contabile, cum ar fi:
- asistenta privind intocmirea documentelor contabile primare in functie de specificul activitatii;-
- inregistrarea documentelor pe articole contabile in programul de contabilitate;
- solicitarea documentelor constatate lipsa;
- intocmirea evidentei sintetice si analitice a furnizorilor si clientilor;
- intocmirea registrului de casa si jurnalelor de banca in lei si in devize;
- intocmirea nir-urilor, bonurilor de consum, a deconturilor de cheltuieli, etc.;
- intocmirea evidentei mijloacelor fixe si calcularea amortizarii, precum si a obiectelor de inventar;
- intocmirea balantei de verificare lunare, efectuarea tuturor verificarilor aferente inchiderii de luna;
- intocmirea jurnalelor de vanzari si de cumparari;
- intocmirea registrului jurnal;
- intocmirea registrului inventar;
- intocmirea registrului mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, etc.;
- intocmirea declaratiilor lunare, semestriale si anuale;
- calcularea taxelor si impozitelor de plata catre bugetul de stat si intocmirea ordinelor de plata pentru achitarea acestora la termenele prevazute de lege;
- Intocmirea si depunerea bilantului contabil anual si semestrial
Suntem specializati in orice domeniu in care activati dvs., dedicam timpul necesar analizarii specificului activitatii fiecarei firme cu care colaboram, comunicam tot timpul cu fiecare client si incercam sa gasim solutii fiscale optime pentru el, astfel incat sa ii garantam succesul in ceea ce face. Va puteti baza pe noi in luarea celor mai importante decizii, pentru ca noi vom ajuta compania ta sa creasca.Oferim atat servicii de contabilitate societati comerciale, cat si contabilitate PFA, indiferent de specificul activitatii fiecarei entitati. Ne asumam integral responsabilitatea pentru acuratetea informatiilor din contabilitate astfel incat in orice moment, orice institutie sau organ de control va putea aprecia faptul ca societatea dvs ofera o imagine corecta si fidela a patrimoniului.