CDI Accounting - Contabilitate, consultanta fiscala si salarizare, Bucuresti

Resurse umane & Salarizare

?ntocmirea statelor de platã lunare, a fluturasilor de salarii si transmiterea lunarã cãtre beneficiar
 
 
?ntocmirea ordinelor de platã sau foilor de vãrsãmânt pentru plata obligatiilor fiscale aferente statului de salarii
 
 
?ntocmirea si depunerea declaratiei unice D112 privind impozitele si contributiile sociale, precum si a anexelor privind asiguratii
 
 
Recuperarea sumelelor reprezentând indemnizatii de asigurãri sociale de sãnãtate de la Casa de Asigurãri de Sãnãtate
 
 
?ntocmirea de rapoarte lunare/anuale privind concediile de odihnã, concediile medicale sau alte situatii legate de activitatea de salarizare
 
 
Gestionarea tichetelor de masã/cadou acordate de angajator, inclusiv efectuarea comenzii lunare si ?ntocmirea borderourilor de distribuire
 
 
Generarea notelor contabile ?n formatul cerut de beneficiar
 
 
Centralizarea ?n pontaj consolidat orar, zilnic si lunar a informatiilor primite de la beneficiar ?n vederea calculului salarial pentru fiecare angajat.
 
 
?ntocmirea si depunerea declaratiei anuale 205 privind impozitul pe venit (daca este cazul)
 
 
?ntocmirea de rapoarte privind costurile salariale la nivel de angajat, department, companie, grup de companii sau pe centre de cost;
 
 
Reprezentarea ?n fata unor controale care au ca obiect asigurãrile sociale, modul de calcul al obligatiilor fiscale din statele de salarii, controale ale ITM
 
 
Generarea si transmiterea cãtre Beneficiar a rapoartelor solicitate de Institutul National de Statisticã, ?n cazul ?n care clientul se aflã ?n esantionul de analizã
 
 
La cerere, ?ntocmirea evidentelor necesare solicitate de bãnci ?n vederea efectuãrii plãtii prin bancã a salariilor
?n activitatea de administrare personal, specialistii nostri vor oferi asistentã si suportul necesar pentru urmãtoarele activitãti:
 
 
?nregistrarea firmei nou ?nfiintate la Inspectoratul Teritorial de Muncã si obtinerea parolei de acces pentru transmiterea on-line a registrului general de evidentã a salariatilor ?n format electronic (REVISAL)
 
 
?nserarea ?n contractele de muncã a clauzelor suplimentare (de ex. clauza de confidentialitate, mobilitate, neconcurenta de formare profesionalã, privind utilizarea autovehiculului proprietatea angajatorului)
 
 
?ntocmirea documentelor necesare pentru suspendarea contractelor de muncã ?n cazul ?ntreruperii temporare a activitatii (somaj tehnic)
 
 
?ntocmirea setului de documente la ?ncetarea contractului de muncã (adeverintã de vechime, fisã fiscalã, notã de lichidare, adeverintã privind stagiul de cotizare pentru sãnãtate, adeverintã tip pentru somaj-daca este cazul); ?ntocmirea de adeverinte de vechime (solicitate ulterior momentului ?ncetãrii contractului)
 
 
?ntocmirea dosarelor de pensionare
 
 
?ntocmirea sau actualizarea Fiselor de post
 
 
?ntocmirea si administrarea Dosarelor de personal (care cuprind copii ale documentelor personale ale angajatilor, diverse adeverinte, declaratii privind functia de bazã si informatii privind persoanele aflate ?n ?ntretinere, declaratia privind Casa de Asigurãri de Sãnãtate, cererile privind concediile de odihnã, concediile medicale, concediilor de ?ngrijire copil etc.)
 
 
Completarea si transmiterea Registrului de Evidentã a Salariatilor ?n format electronic (REVISAL) a tuturor informatiilor legate de ?ncheierea, modificarea, suspendarea si ?ncetarea contractelor individuale de muncã , potrivit cerintelor legale ?n vigoare
 
 
?ntocmirea documentelor necesare ?n cazul concedierilor prevãzute de Codul Muncii
 
 
Obtinerea de permise de muncã pentru cetatenii strãini, obtinerea formularelor A1, S1 etc.
 
 
?ntocmirea Regulamentului Intern
 
 
Servicii profesionale privind aplicarea legislatiei ?n domeniu, privind impozitele si contributiile sociale etc. si alte servicii profesionale din domeniul relatiilor de muncã

Galerie foto
  • ...
Categorii
Date de contact
0212505692; 0722525301
Str. Ilarie Chendi, nr. 31-31A, Sector 2
Distribuie