Karin Events - agentie specializata in organizare de nunti

Pachetul de organizare nunta Stepping-in

Pachetul de organizare nunta "Stepping-in" include:

 

PLANIFICARE NUNTA - ORGANIZARE SI COORDONARE:

 

  • Prima intalnire care este gratuita (intalnirea initiala va avea loc la sediul nostru sau online, prin Skype)

  • Contact nelimitat pe email si la telefon
  • Preluarea si ajustarea bugetului

  • Crearea si implementarea conceptului nuntii

  • Negocieri cu furnizorii si revizuirea contractelor cu acestia

  • Cautarea furnizorilor potriviti si intalniri cu acestia pentru furnizorii necontractati inca:

    • Florarii si firme de aranjamente si decor

    • Muzica si divertisment

    • Fotografi

    • Cameramani

    • Cofetarii sau maestri cofetari

    • Lectii de dans

    • Preoti sau oficianti de ceremonii

    • Transport

  • Consiliere in alegerea tinutelor

  • Selectia invitatiilor, marturiilor, meniurilor, cardurilor de asezare, numerelor de masa

  • Selectia decoratiunilor si accesorilor tematice

  • Confirmarea prezentei invitatilor

  • Organizarea si coordonarea repetitiei nuntii (daca se doreste)

  • Aranjamente pentru invitati

    • Transport

    • Rezervari la hotel

  • Informatii necesare pentru cununia civila, religioasa si schimbarea de nume

  • Consiliere legat de eticheta

  • Template pentru aranjarea invitatilor la mese

  • Crearea calendarului nuntii, itinerariului si cronologiei si pregatirea pentru ziua nuntii

 

ZIUA NUNTII:

 

  • Coordonarea nuntii de catre wedding planner-ul principal si, daca este nevoie, de o asistenta (In functie de complexitatea nuntii pot fi angajati mai multi asistenti)

  • Coordonarea furnizorilor conform instructiunilor voastre fie in persoana, fie prin telefon (in functie de situatie), astfel incat sa asistam furnizorii in orice probleme sau intrebari.

  • Coordonarea petrecerii

  • Coordonarea furnizorilor in aranjarea decorului pentru ceremonie si petrecere

  • Organizarea si distributia florilor

  • Crearea itinerariului nuntii si impartirea acestuia catre invitati la repetitia nuntii

  • Acces la Kit-ul de urgenta

  • Verificarea fiecarui obiect necesar pentru oficierea ceremoniei

  • Asistenta la aranjatul tinutelor

  • Aranjarea numerelor de masa, cardurilor de asezare si marturiilor conform instructiunilor voastre

  • Coordonarea divertismentului si a tuturor anunturilor/evenimentelor pe parcursul receptiei

  • Plata facturilor finale catre furnizori (si a unei atentii catre ei, daca doriti sa le oferiti)

  • Suntem pregatiti sa ne ocupam de orice situatie de urgenta care poate aparea

Galerie foto
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...