Karin Events - agentie specializata in organizare de nunti
Pachetul de coordinare Month of Coordination
Pachetul de coordinare eveniment "Month of Coordination" include:
PREGATIREA PENTRU ZIUA NUNTII:
-
Intalnirea initiala pentru a explica procesul de organizare si coordonare
- O intalnire de o ora cu mirii, cu o luna inaintea nuntii, pentru a determina cronologia evenimentului, pentru a primi lista de contacte a furnizorilor si a listei de contacte in caz de urgenta pentru toti cei implicati in nunta, inclusiv parintii.
-
O intalnire de o ora, cu 2 saptamani inaintea nuntii, pentru a confirma ultimele detalii, cronologia evenimentului, lista de contacte de urgenta, lista de invitati si lista de plati care trebuie facuta in ziua nuntii
-
Organizarea repetitiei nuntii si prezenta timp de o ora la repetitie (daca se doreste)
-
Crearea itinerariului nuntii si impartirea acestuia catre invitati la repetitia nuntii
ZIUA NUNTII:
-
Coordonarea nuntii de catre wedding planner-ul principal si, daca este nevoie, de o asistenta (In functie de complexitatea nuntii pot fi angajati mai multi asistenti)
-
Coordonarea furnizorilor conform instructiunilor voastre fie in persoana, fie prin telefon (in functie de situatie), astfel incat sa asistam furnizorii in orice probleme sau intrebari.
-
Coordonarea petrecerii
-
Coordonarea furnizorilor in aranjarea decorului pentru ceremonie si petrecere
-
Organizarea si distributia florilor
-
Crearea itinerariului nuntii si impartirea acestuia catre invitati la repetitia nuntii
-
Acces la Kit-ul de urgenta
-
Verificarea fiecarui obiect necesar pentru oficierea ceremoniei
-
Asistenta la aranjatul tinutelor
-
Aranjarea numerelor de masa, cardurilor de asezare si marturiilor conform instructiunilor voastre
-
Coordonarea divertismentului si a tuturor anunturilor/evenimentelor pe parcursul receptiei
-
Plata facturilor finale catre furnizori (si a unei atentii catre ei, daca doriti sa le oferiti)
-
Suntem pregatiti sa ne ocupam de orice situatie de urgenta care poate aparea