MMG International - Consultanta Strategica, Dezvoltarea Capitalului Uman, Bucuresti
Learning

Programul Leader Company este special conceput pentru a ajuta IMM-urile sa faca fata cu succes provocarilor actuale.
Obiective:
- Fidelizati-va angajatii
- Creati un adevarat spirit de echipa
- Cresteti-va cifra de afaceri si profiturile
- Accelerati dezvoltarea durabila a companiei
a. Director general: Întrevedere strategie + Executive Coaching – Consolidati-va si afirmati-va pozitia de director si leader vizionar
b. Directori: Workshop Executive Coaching – Sporirea eficientei echipei manageriale
c. Board: Workshop Executive Coaching – Mai buna coeziune si colaborare cu directorul general
d. Departamentul vânzari: Workshop – Pârghii pentru cresterea eficientei
e. Departemente: Workshop – Comunicati si lucrati mai bine împreuna
2. SUCCESSFUL COMPANY
Programul Successful Company este adaptat pentru a sprijini microîntreprinderile si startupurile sa faca fata cu succes provocarilor actuale.
Acest program vi se adreseaza si daca doriti sa va începeti propria afacere.
Obiective:
- Dezvoltati-va leadership-ul vizionar
- Întelegeti mecanismele financiare
- Cresteti-va cifra de afaceri si profiturile
- Stabiliti contacte cu parteneri de încredere
- Obtineti ajutor pentru crearea companiei dvs.
a. Executive Coaching – Leader vizionar + Gestiune financiar + Dezvoltarea cifrei de afaceri
b. Workshop – Scrhimb de experienta si de idei cu alsi manageri sau patroni
3. AMBITION ACCELERATOR
Programul este conceput pentru a va accelera cariera si va ajuta sa câstigati mai multi bani.
- Sunteti director general si doriti sa deveniti director general al unei companii mai mari
- Sunteti director si doriti sa deveniti director general
- Sunteti middle manager sau angajat.a si doriti sa deveniti director
a. Executive Coaching – Accelerati-va performanta în domenii cheie ale companiei
b. Workshop – Faceti schimb de experienta si idei cu alti manageri

Managementul a evoluat… dar dvs.? Cum sa va conduceti echipele cu seninatate într-un context devenit deosebit de complex? Cum puteti lua decizii într-un mediu incert si agitat? Întariti-va abilitatile de leadership, dezvoltati autonomia si loialitatea, mobilizati si generati entuziasm în rândul angajatilor!
1. MANAGERUL DE TOP – LEADER SI VIZIONAR
Persoanele din topul ierarhiei sunt adesea singure în fata responsabilitatilor. Aceasta solitudine poate fi stresanta, obositoare si le diminueaza performanta. De aceea, leaderii performanti apeleaza la Executive Coaching.
Executive Coaching
Aveti acces la o opinie din exterior pentru a:
- face fata cu succes provocarilor actuale
- va consolida deciziile
- identifica noi modalitati de actiune si de dezvoltare
- va pune mai bine în valoare punctele forte
- va consolida sau a va afirma pozitia de top manager leader si vizionar
- dezvolta o viziune strategica în vederea definirii unei directii de urmat cu scopul de a mobiliza angajatii catre un obiectiv comun pentru viitorul companiei
2. DIRECTORUL, MANAGER SI LEADER
Functia de manager este o functie-cheie în orice organizatie, care îi permite acesteia sa se îndrepte spre un obiectiv într-un mod coerent. Facilitarea accesului managerilor la elementele-cheie ale succesului în managementul eficace al echipei sale catre atingerea excelentei.
Executive Coaching
- Sporiti-va eficienta personala si interpersonala
- Exprimati-va leadershipul personal
- Puneti-va mai bine în valoare punctele forte
- Gânditi si actionati în sinergie cu ceilalti
- Valorizati-va propria activitate si pe cea a angajatilor printr-o atitudine pozitiva
- Dezvoltati-va flexibilitatea, empatia, solidaritatea si respectul fata de colaboratori
3. MANAGEMENTUL HIBRID
Munca hibrida este un amestec de telemunca si munca la birou.
Acest mod de lucru reprezinta o provocare cu totul noua pentru majoritatea managerilor, asa ca este important ca acestia sa se gândeasca la strategii pentru a gestiona cu succes o echipa hibrida.
4. MANAGEMENT LA DISTANTA
În lumea virtuala, trairile emotionale sunt separate de limbajul non-verbal, care transmite informatii importante. Acest lucru înseamna ca sunt necesare diferite metode de management pentru a avea succes.
5. MANAGEMENTUL PRIN OBIECTIVE
Managementul prin obiective (MPO) este o abordare strategica ce are ca scop cresterea performantei unei companii.
Aliniati cu succes obiectivele echipelor cu cele ale companiei si oferiti-va toate mijloacele pentru a atinge aceste obiective.
6. TOOLKIT FOR CAREER
Programul TOOLKIT FOR CAREER este instrumentul prin excelenta pentru a transforma toti managerii în lideri de elita.Program unic în România, testat cu succes atât în multinationale, cât si în IMM-uri.Daca doriti sa faceti parte din elita, acest program este pentru dvs.!
- Managementul stresului
- Managementul timpului
- Inteligenta emotionala
- Leaderul vizionar
7. LEADERUL VIZIONAR
Leaderul este purtatorul unei viziuni (stabilirea directiei), îi influenteaza pe cei din jur în directia dorita, comunica eficient cu interlocutorii mobilizati, apoi îi reuneste prin obtinerea comportamentelor asteptate. Face legatura între viziune si actiunile concrete care trebuie întreprinse pentru atingerea scopului.Facilitarea auto-pozitionarii leaderului în zona sa de conducere
Dezvoltarea abilitatilor de leadership pentru a atingerea obiectivele leaderului si ale echipei dvs.
8. LEADERSHIP – INTELIGENTA EMOTIONALA
Va oferim setul de competente de care managerii au nevoie pentru a-si spori inteligenta emotionala si pentru a-si dezvolta capacitatile necesare cu scopul de a construi o organizatie transparenta si fara inhibitii.
Acest concept este o baza pentru persoanele care doresc sa îsi dezvolte leadership-ul si sa exercite un management mai inteligent, tinând cont si de emotiile angajatilor lor.
Dezvoltati-va abilitatile de leadership pentru a va atinge obiectivele dvs. si ale echipei dvs.
9. EXCHANGE OF EXPERIENCE
Schimburile de experienta ne permit sa mergem mai repede si mai departeSchimburile de experiente ne dau ocazia sa traim momente de bogatie intelectuala, de stare de bine, de dezvoltare personala si de stabilire a unor relatii sociale.Înscrieti-va pentru o interactiune constructiva si instructiva.
10. CRITICAL THINKING AND ANALYSIS
Dezvoltarea abilitatilor de gândire critica este esentiala pentru a fi un manager excelent.
Dezvoltarea spiritului critic va îmbunatateste competentele pentru rezolvarea de probleme, va întareste capacitatea de a lua decizii pertinente si va ajuta sa gestionati problemele complexe.
11. FREEDOM – PEACE OF MIND
Seninatatea este secretul managerilor de topLibertate – SeninatateDiscutii libere cu un coach despre subiecte alese de participanti pentru a se elibera de presiuni, de stres, regasi starea de seninatate, optimismul, succesul, pentru a fi mai performanti în activitate etc.
12. BREAK AND GO
Descatusarea de dificultati si stres este esentiala pentru a fi un manager excellent.
Terminati saptamâna de lucru la birou sau acasa cu un coach pentru a va destinde, a face un bilant al saptamânii si a va remotiva.
13. MANAGEMENTUL STRESULUI
Stresul poate fi atât un obstacol, cât si un motor pentru dezvoltarea personala si profesionala. Cum putem identifica si folosi stresul pozitiv pentru dezvoltarea personala si profesionala?
Controlul mai bun al stresului pentru a va îmbunatati performantele.
14. MANAGEMENTUL TIMPULUI
Fiecare îsi abordeaza resursele de timp în felul sau. Astfel, indivizii pot fi clasificati în urmatoarele categorii:
- Cei care prefera sa se ocupe de mai multe sarcini în acelasi timp, ceea ce poate duce uneori la o pierdere de control si la dificultati în îndeplinirea acestor sarcini;
- Cei care nu au organizare sau au o organizare foarte slaba, deoarece nu-si fac timp sa se organizeze, ceea ce reprezinta o pierdere de energie si de timp.
- Cei care lucreaza mai eficient sub presiune si simt ca acest lucru le catalizeaza productivitatea si creativitatea.
- Învatati sa va utilizati mai bine timpului pentru a fi mai eficient, mai productiv, dar si mai linistit.
15. MUNCA ÎN ECHIPA
Lucrul în echipa contribuie, printre altele, la dezvoltarea competentelor în cadrul echipei, la limitarea riscurilor în caz de absenta si la dezvoltarea inteligentei colective.
Puneti bazele unei mai bune colaborari în echipa dvs.
16. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR
Managementul conflictelor la locul de munca este o stiinta care ne pune la dispozitie mai multe tehnici ce trebuie adaptate cu precizie la fiecare situatie conflictuala. Managerul care încearca sa rezolve un conflict trebuie sa se asigure ca dispune de toate competentele necesare pentru a-l gestiona cu succes.
17. MANAGEMENTUL SEDINTELOR
Sedintele sunt adesea criticate pentru ca adesea nu sunt suficient de bine pregatite. Întâlnirea echipei are ca scop eficienta prin informare si consolidarea grupului prin consultare. Prin urmare, este esential sa acordam acestui spatiu întreaga sa importanta si sa îl folosim în mod strategic.
18. MANAGEMENTUL PROIECTELOR
Un bun management de proiect va asigura mentinerea si respectarea sarcinilor efectuate pentru atingerea diferitelor obiective.În plus, abilitatile de gestionare vor asigura evitarea riscurilor si utilizarea eficienta si eficace a resurselor puse la dispozitia grupului de lucru.Învatati sau îmbunatatiti-va abilitatile de management de proiect pentru a va atinge obiectivele.
19. GRUPAREA DE INTERESE ECONOMICE
Persoanele din topul ierarhiei sunt adesea singure în fata responsabilitatilor. Aceasta solitudine poate fi stresanta, obositoare si le va încetini performanta.Acesta este motivul pentru care liderii de succes fac parte din GIE Top Manager – ACADEMY.
Serviciile noastre sunt oferite în româna, franceza si engleza.

Un manager de succes trebuie, printre altele, sa înteleaga managementul financiar al departamentului sau al companiei sale. Sa fie capabil sa masoare impactul deciziilor sale asupra dezvoltarii departamentului sau a companiei.
1. FINANTE
Întelegerea cerintelor de rentabilitate ale companieiÎntelegerea mecanismelor financiare esentiale pentru toti managerii si directorii.Masurarea impactul deciziilor lor asupra sanatatii financiare a companieiIdentificarea aspectelor ce trebuie îmbunatatite pentru a creste profitabilitateaNotiuni de limbaj financiar pentru o interactiune eficienta cu contabili si finantistii.
2. BUGET
Buget – Business plan
Învatati sa pregatiti un buget si un business plan pentru a gestion mai bine departamentul sau compania.Întocmirea bugetului este esentiala pentru a stabili strategia de dezvoltare si obiectivele.
3. TABLOU DE BORD
Crearea tabloului de bord este esentiala pentru a va monitoriza strategia de dezvoltare, obiectivele si activitatea.Cum se creeaza un tablou de bord.Ce indicatori de performanta sa alegeti.
Serviciile noastre sunt oferite în româna, franceza si engleza.

Asigurarea unui flux fluid de informatii în cadrul companiei este vitala pentru dezvoltarea acesteia si pentru dezvoltarea tuturor angajatilor
1. COMUNICARE ÎNTRE DEPARTAMENTE
Managementul comunicarii interne a companiei favorizeaza schimburile între departamente si angajati, ajuta la transmiterea valorilor companiei si încurajeaza partajarea de informatii si munca în colaborare.
2. COMUNICARE INTERPERSONALA
Vi se pare dificil sa comunicati cu anumite persoane? Unele persoane va impresioneaza sau va irita si va trezesc o atitudine de neîncredere, superioritate sau agresivitate? Cu toate acestea, doriti sa controlati mai bine mesajele verbale si mai ales non-verbale pe care le transmiteti si sa comunicati mai eficient cu ei.
Dezvoltati-va abilitatile de comunicare pentru a:
va consolida impactul în contactele profesionale;
va adapta mai bine la oameni si situatii.
3. COMUNICARE PRIN EMAIL
Comunicarea prin e-mail a devenit o parte integranta a dialogului într-o companie, fie ca este vorba de comunicare interna sau externa.
Angajatii companiei trebuie sa stapâneasca acest instrument pentru a proiecta o imagine pozitiva si profesionista.

Cunoasterea culturii celuilalt este esentiala pentru succes
1. EXPATRIATI
Sa traiesti si sa lucrezi într-o tara straina nu este întotdeauna usor din cauza diferentelor culturale, a diferentelor de valori; în unele cazuri, expatrierea poate deveni rapid un cosmar…
Întelegerea culturii române pentru o integrare mai rapida (expatriati în activitate si însotitorii acestora).Management intercultural – gestiunea eficace a echipelor formate din colaboratori români.
Aflati de la noi ce va trebuie pentru a reusi!
Limba româna – dobândirea de cunostinte suficiente de limba româna pentru comunicarea în viata de zi cu zi, cu colaboratorii si cu partenerii.
2. GRUPAREA DE INTERESE ECONOMICE
Expatriatul este foarte des singur cu responsabilitatile sale. Aceasta singuratate poate fi stresanta, obositoare si le poate încetini performanta.
Acesta este motivul pentru care expatriatii de succes fac parte din GIE Top EXPAT – ACADEMY.
3. ROMÂNI
Sa lucrezi într-o companie multinationala, cu expatriati, sa ai relatii cu companii straine nu este întotdeauna usor din cauza diferentelor culturale, a diferentelor de valori si, în unele cazuri, totul se poate transforma rapid într-un cosmar…
Întelegerea culturii celuilalt, cresterea performantelor angajatilor români care lucreaza cu expatriati si/sau care au relatii cu companii straine
Mai buna întelegere a culturii organizatiei în care lucreaza pentru o integrare de succesAflati de la noi ce va trebuie pentru a reusi!
Limbi straine pentru obiective specifice
Îmbunatatirea performantelor lingvistice pentru comunicarea cu superiorii ierarhici, cu echipa, cu colegii, cu firma-mama si cu partenerii :
franceza / engleza / germana / italiana

Dezvoltarea rapida a cifrei de afaceri si marjelor comercialeStapânirea tehnicilor de vânzareFurnizarea de raspunsuri adecvate obiectiilorFidelizarea clientilor
1. DIRECTORUL DE VÂNZARI LEADER
Misiunea departamentului de vânzari este de a vinde produse si servicii la cel mai bun pret posibil, asa ca el trebuie sa fie cât se poate de eficient. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta.
Îmbunatatirea organizarii departamentului de vânzari pentru a creste cifra de afaceri si marjele de profit ale companiei.
2. PROGRAM DE EXCELENTA VÂNZARI
Misiunea consultantilor de vânzari este complexa: vânzarea produselor si serviciilor la cel mai bun pret posibil, reprezentarea cu profesionalism a companiei, fidelizarea clientilor. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta.
Îmbunatatirea performantelor consultantilor de vânzari pentru a vinde mai mult si la preturi cât mai bune.
3. TRANSACTIONAL SKILLS
Cei mai multi consultanti de vânzari folosesc aceleasi tehnici de vânzare, deci, pentru a va diferentia, trebuie sa dea dovada de creativitate.
Sporiti-va performantele în vânzari si diferentiati-va fata de concurenta.
4. NEGOCIERE COMERCIALA
Negocierea de vânzari se poate transforma rapid într-o lupta în care doar clientul câstiga. Stapânirea tehnicilor de negociere va va permite sa transformati aceasta lupta într-o situatie în care toti vor câstiga.
Îmbunatatiti-va tehnicile de negociere pentru a vinde mai bine.
5. CUM SA FACEM FATA OBIECTIILOR ?
Toti consultantii de vânzari se confrunta cu obiectiile clientilor, nu întotdeauna usor de înteles si obositoare. Exista totusi exista tehnici eficiente pentru a iesi cu bine din astfel de situatii.
Îmbunatatiti-va tehnicile de tratare a obiectiilor pentru a vinde mai repede si mai bine.
6. DYNAMIC SALES
Nevoile clientilor sunt în continua schimbare, numai consultantii de vânzari care se pot adapta pot avea succes.
Alegeti un stil de lucru dinamic pentru cresterea performantelor si adaptarea la situatia actuala.
7. BRAINSTORMING SALES PERFORMANCE
În contextul actual, nu este întotdeauna usor sa raspunzi cu precizie la nevoile clientilor. Vi se poate întâmpla sa pierdeti oportunitati, iar concurentii profita de ele. Si aceasta în conditiile în care compania dvs. are informatiile necesare pentru a raspunde favorabil clientilor si a se demarca de concurenta.
Reînnoiti oferta pentru clienti sau creati noi produse pentru a adapta compania la piata actuala si a-i spori vânzarile.
8. DEBT COLLECTION
Nerecuperarea banilor de la clienti înseamna costuri financiare, chiar pierderi financiare si poate chiar sa puna compania în pericol.
Îmbunatatiti colectarea de creante fara a deteriora relatiile bune cu clientii.
9. GRUPAREA DE INTERESE ECONOMICE
Managerul de vânzari este foarte des singur cu responsabilitatile sale. Aceasta singuratate poate fi stresanta, obositoare si îi poate încetini performanta.
Acesta este motivul pentru care managerii de vânzari de succes fac parte din GIE Top Commercial – ACADEMY.
Serviciile noastre sunt oferite în româna, franceza si engleza.

Realizarea de economii si reduceri de costuri pentru companieStapânirea tehnicilor de negociere pentru achizitiiFidelizarea furnizorilor
1. DIRECTORUL DE ACHIZITII LEADER
Misiunea departamentului de achizitii este de a furniza companiei cele mai bune produse si servicii la cel mai bun pret. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta.Îmbunatatiti organizarea departamentului de achizitii pentru a creste fluxul de numerar.
2. PERFORMANTA ÎN ACHIZITII
Achizitorii au o misiune complexa: sa doteze compania cu cele mai bune produse si servicii la un pret cât se poate de avantajos, sa contribuie la reducerea de costuri si la pastrarea unui flux de numerar pozitiv.
Este lesne de înteles de ce si trebuie sa fie cât mai eficienti posibil.
Îmbunatatiti si folositi în mod eficace tehnicile de negociere pentru a realiza câstiguri în procesul de achizitii. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta.
3. NEGOCIERI PENTRU ACHIZITII
Îmbunatatirea si folosirea eficace a tehnicilor de negociere pentru a realiza câstiguri în procesul de achizitii.
Strategii de dejucare a tehnicilor de vânzare pentru a ramâne în controlul procesului de cumparare.
4. COST SAVING PERFORMANCES
Optimizarea costurilor este esentiala pentru îmbunatatirea fluxului de numerarÎmbunatatirea achizitiilorReducerea costurilorDezvoltarea fluxului de trezorerie
5. GRUPAREA DE INTERESE ECONOMICE
Managerul de achizitii este foarte des singur cu responsabilitatile sale. Aceasta singuratate poate fi stresanta, obositoare si îi poate încetini performanta.
Acesta este motivul pentru care directorii de achizitii de succes fac parte din GIE Top Buyer – ACADEMY.
Serviciile noastre sunt oferite în româna, franceza si engleza.

Instruirea este o activitate strategica pentru orice organizatie, deoarece cresterea resurselor este fundamentala pentru succesul în afaceri. Traducând expertiza tehnica în oportunitati de formare profesionala înalta, Bureau Veritas Academy ofera un calendar bogat de cursuri de formare în calitate, sanatate si siguranta, mediu si responsabilitate, dar si în dezvoltarea abilitatilor comportamentale la locul de munca.
Programele de training Bureau Veritas reprezinta un instrument eficient de îmbunatatire a competentelor angajatilor recunoscute la nivel international. Bureau Veritas România contribuie la cresterea calitatii resurselor umane din toate sectoarele de activitate, în companii cu impact la nivel national si international.