Think Smart Accounting - Contabilitate, resurse umane, infiintari firme, Bucuresti

Contabilitate generala

...
Contabilitate generala

Societatea noastra va sta la dispozitie cu servicii complete de contabilitate compuse din: 
» Organizarea contabilitatii în conformitate cu normele legale in vigoare.
» Tinerea contabilitatii conform principiilor contabilitatii si a tuturor prevederilor legale.
» Operare documente primare întocmite de beneficiar.
» Evidenta analitica si sintetica furnizori, clienti.
» Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
» Întocmire Jurnal Cumparari, Jurnal Vanzari.
» Întocmirea balantei de verificare si a balantelor analitice.
» Întocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare.
» Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, întocmirea declaratiilor în termenele legale.
» Calculul impozitului pe dividende, întocmirea declaratiilor privind impozitul pe dividende.
» Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente.
» Întocmirea decontului de TVA.
» Raportare semestriala.

» Întocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia în vigoare.
» Întocmirea statelor de plata pentru angajati si calcularea contributiilor generate din aceste operatii.
» Întocmirea declaratiei unice 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate lunar sau trimestrial conform prevederilor vectorului fiscal si raportarea acesteia.
» Întocmirea fiselor fiscale.
» Întocmirea si înregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj în situatia în care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati.
» Elaborarea manualului de Politici Contabile si punerea in aplicare a procedeelor contabile prevazute de acesta;
» Instruirea personalului privind modul de intocmire si circuitul documentelor primare;
» Instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum si de intocmire a acestora;
» Intocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor socialesi fondurilor speciale;
» Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
» Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
» Informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;