Bismutika HR - Solutii resurse umane Bucuresti

Servicii resurse umane pentru companii

...
Headhunting, Executive Search, Recrutare

Bismutika HR ofera servicii de recrutare, executive search si head hunting pentru companiile care doresc sa atraga cei mai buni candidati. Intelegem relatia dintre business si oamenii care il fac profitabil. In companii, cel mai important capital nu sunt oamenii, ci oamenii potriviti.

Cu acest lucru incepe procesul nostru de recrutare: elaborarea profilului cautat, punctand competentele dorite si necesare. Ascultam, descoperim si intelegem, stim cu ce oameni au nevoie si isi doresc sa lucreze clientii nostri. Adaugam acuratete proceselor noastre de recrutare prin faptul ca putem propune si realiza evaluari complexe 

Gasim cei mai buni candidati prin head hunting.

Nu suntem niste recruiteri obisnuiti. Suntem detectivi de talente si top performeri. Ne place sa facem lucrurile diferit, eficient si creativ. Noi nu postam un anunt si apoi asteptam aplicantii la acest anunt. Ne deosebim de alte agentii prin abordarea directa, proactiva, tenace, creativa, eficace a candidatilor. Bismutika HR aplica si deruleaza dintotdeauna procese de head hunting pentru clientii sai pentru acoperirea unui anumit rol in companie. Procesul nostru este customizat, identifica si targeteaza cei mai buni candidati pentru un rol, candidatii care nu sunt pe piata activa,  talentele si top-perfomerii unei anumite industrii.

Recrutare executive search pentru afaceri de succes.

In executive search oferim contextul pentru ca partenerii nostri sa aiba cele mai bune rezultate.  Prin combinarea mai multor metode de recrutare pe care le aplicam creativ si consecvent, calibram procesul in asa fel incat partenerii nostri sa isi poata dezvolta afacerea si echipa cu cei mai talentati si pregatiti dintre candidati. Sau cariera, daca este vorba despre candidatii nostri.

Pentru cei care doresc sa isi extinda afacerea, nu este intotdeauna fezabil sa tina pasul cu toate cerintele si provocarile fara ajutorul unor profesionisti. Un proces de recrutare este foarte consumator de timp,  mai ales in contextul deficitului de talente dar si al altor responsabilitati si obiective strategice pe care echipa de management le are de urmarit intern. Gasirea unor colegi noi de multe ori trebuie sa aiba loc cat mai rapid dar mai ales sigur.

O agentie de recrutare, executive search si de headhunting va poate ajuta in acest proces, gasind candidati care corespund cerintelor dumneavoastra, economisind timp si bani in acest proces Prin colaborarea cu firme de recrutare, headhunting si executive search, clientii isi doresc eficientizarea timpului si resurselor, sa asigure contra-cronomentru completarea unei echipe in conditiile unei cresteri accelerate sau acces la un portofoliu de candidati valorosi.

Daca va aflati in cautarea unui loc de munca, o firma de recrutare va poate ajuta sa targetati anumite companii, sa aveti acces la mai multi angajatori, sa va ajute sa va pozionati corect in raport cu profilul dvs si piata.

In recrutare noi facem si “after-sales”.

Clientii care ne-au ales stiu ca expertiza noastra, tenacitatea, solutiile oferite prin consultanta noastra, personalizarea procesului si relatiei, rata nesemnificativa de replacement a candidatilor plasati dar si interesul pentru integrarea candidatilor, prin feedback-ul pe care il dorim dupa acoperirea unui post, ne diferentiaza in procese de recrutare dintre cele mai complexe.  

Bismutika HR verifica, la cerere, referintele candidatilor iar recrutarea pentru noi inseamna si “after-sales”, asadar suntem alaturi de clientii nostri si dupa angajarea unui candidat, interesandu-ne integrarea  acestora. 

...
Studiu Satisfactia Angajatilor (EOS)

Un studiu satisfactie angajati EOS este un puternic instrument de feedback si employer branding. EOS (Employees Satisfaction Survey) permite masurarea engagementului angajatilor si a performantei organizationale. S-ar putea sa credeti ca nu trebuie sa va faceti griji cu privire la brandul  de angajator, daca aveti o companie careia ii merge bine. Adevarul este ca, desi conteaza, a fi o companie in crestere sau profitabila, nu este suficient. Daca doriti o strategie pentru a construi o echipa competenta pe care sa va bazati,  trebuie sa fiti atenti la imaginea companiei. Atat in randul candidatilor, al angajatilor, dar si al partenerilor de afaceri.

Un employer branding puternic inseamna o reputatie foarte buna a companiei in randul candidatilor si angajatilor. Pentru procesul de angajare,  merge dincolo de simpla postare online a anunturilor sau de o prezentare frumoasa. Implica cultura organizationala credibila, oportunitati de dezvoltare, un mediu benefic de lucru. Felul in care sunt tratati oamenii, respectarea angajamentelor, beneficiile, contribuie la consilidarea brandului de angajator. Daca angajatii au parte de o experienta pozitiva,  se pot dezvolta si au siguranta locului de munca,  puteti afla in mod obiectiv printr-un studiu satisfactie angajati. 

Importanta instrumentelor de Employer Branding pentru atragerea si retentia celor mai buni angajati

 

Employer Branding este un concept  care se adreseaza companiilor interesate de atragerea si retentia celor mai bun angajati. Acest concept graviteaza in jurul reputatiei unei companii.  Brandul de angajator face diferenta intre a fi sau nu ales ca angajator de catre un candidat. Intre  “usurinta” sau dificultatea de a atrage cei mai buni candidati din piata intr-o companie. A avea un brand de angajator puternic ajuta la atragerea candidatilor de calitate si la pastrarea angajatilor buni. Nu este vorba doar despre obiectul de activitate al companiei, profitabilitatea ei sau despre cat de multi bani plateste pentru un rol. Reputatia, desi tine cont si de aceste aspecte, merge dincolo de ele. Modul in care un angajator isi trateaza candidatii,  angajatii aflati deja la “bord” sau chiar pe cei care parasesc compania, contribuie la reputatia sa. De exemplu, companiile interesate de reputatie, chiar si cand fac restructurari, ofera servicii de Outplacement angajatilor.

Despre perceptia angajatilor asupra  companiei si despre factorii de motivare si demotivare puteti afla mai multe printr-un studiu satisfactie angajati EOS. Nu in ultimul rand, printr-un studiu satisfactie angajati EOS, puteti decela concluzii importante despre noi instrumente de motivare si verifica impactul noilor politici implementate. 

Sumarizand, un brand de angajator puternic va poate ajuta:

  • sa atrageti talente si sa le retineti, reducand riscurile recrutarii
  • sa cresteti angajamentul angajatilor,  dorinta lor de a-si desavarsi pregatirea profesionala si de a o vedea pusa in valoare la maxim
  • sa reduceti fluctuatia de personal – puteti realiza cu succes acest lucru printr-un studiu satisfactie angajati EOS aplicat consecvent dar si prin aplicarea de exit interviuri

EOS customizabil, online, pe platforma dedicata si dezvoltata de Bismutika HR impreuna cu clientii

Construirea unui employer branding presupune angajament constant. Poti avea angajati care fac diferenta, daca acestia stiu ca se alatura unei companii care face diferenta. Este nevoie de initiative si strategii coerente din partea angajatorilor. Bismutika HR pune la dispozitia clientilor sai diferite studii organizationale si evaluari, care sustin consolidarea brandului de angajator. Un astfel de instrument este un studiu satisfactie angajati EOS, care poate fi implementat anual sau la fiecare doi ani. Bismutika HR aplica studii satisfactie angajati personalizate impreuna cu angajatorii, pe realitatea companiei si ariile de interes. Fiecare studiu satisfactie angajati EOS va fi implementat de echipa noastra pe platforme online dedicate, dar si in varianta creion-hartie, unde este cazul. 

Ce informatii se obtin printr-un studiu satisfactie angajati EOS

Un studiu satisfactie angajati EOS ofera informatii valoroase despre:

  • impactul politicii de resurse umane implementate
  • perceptia angajatilor asupra organizatiei
  • punctele forte si critice prin ochii angajatilor in compania dvs
  • perceptia legata de gradul de incarcare a normei la locul de munca

Beneficiile unui studiu satisfactie angajati EOS

    • descoperiti modul in care puteti intari motivatia angajatilor sau identificati factorii de demotivare si actionati asupra lor, ceea ce impacteaza direct asupra brandului de angajator
    • proiectati instrumente de beneficii si compensatii sau le adaptati la schimbari necesare
    • previzionati daca va veti confrunta cu o fluctuatie de personal semnificativa in perioada urmatoare
    • identificati punctele forte ale angajatilor si modelele de leadership eficiente in companie, pentru a le replica
    • identificati nevoile de schimbare in compania dvs

Alte instrumente si servicii de employer branding oferite de Bismutika HR

...
Assessment Center

Serviciile de Assessment Center oferite de Bismutika HR sustin  companiile in evaluarea obiectiva.  Pot fi aplicate in recrutare, promovare sau  dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor.

Prin Assessment Center, Bismutika HR ofera, prin intermediul specialistilor certificati in domeniu, urmatoarele tipuri de evaluari cu licenta:

  • teste de personalitate, de aptitudini si de motivatie: pentru a evalua potrivirea unui candidat cu postul vacant, de exemplu in domeniul vanzarilor, marketing, contabilitatii, s.a.m.d.
  • teste si jocuri de rol care vor evidentia stilul de lucru al unui angajat, modul de colaborare intr-o echipa sau stilul de leadership, comportamentele de risc profesional
  • teste de abilitati: teste de inteligenta, atentie, memorie, alte abilitati cognitive

Rezultatele testelor vor fi coroborate cu rezultatele altor evaluari si experienta profesionala a candidatilor. Recomandam sa se tina cont de  referinte, scopul evaluarii, postul  de interes. De asemenea, specialistii nostri vor contribui la oferirea si integrarea unei feedback personalizat. Astfel, clientii nostri  pot lua cea mai buna decizie pe baza rezultatelor.

Beneficiile unui Assessment Center pentru companii

  1. Selectie mai precisa:  un Assessment Center ofera o evaluare detaliata a candidatilor pentru diferite posturi.
  2. Dezvoltarea angajatilor – evaluarile oferite de noi permit identificarea ariilor de crestere ale persoanelor evaluate. Aceste evaluari pot fi combinate cu programe de dezvoltare personala oferite de echipa noastra, dar si de antrenamente cerebrale pentru performanta de varf. 
  3. Decizii obiective – datorita unor rapoarte pertinente si a unor instrumente validat stiintific de evaluare, deciziile de selectie sau promovare se bazeaza pe date obiective. Se reduc astfel judecatile subiective.
  4. Optimizarea echipelor – un Assessment Center ajuta la construirea unor echipe eficiente. Se coaguleaza echipe cu valori comune. Se creeaza congruenta prin evaluarea stilurilor de munca si de leadership. 

Bismutika HR, focus pe personalizarea evaluarii prin Assessment Center

Bismutika HR are in portofoliu numeroase teste cu licenta pentru evaluarea abilitatilor, competentelor si comportamentelor. Putem personaliza o evaluare pentru orice rol din organigrama, cu orice nivel de complexitate. De asemenea, echipa pune la dispozitie experienta vasta si formarea in domeniul psihologiei, dezvoltarii personale si organizationale. Printr-o metodologie robusta si obiectiva, Bismutika HR livreaza servicii “full-cycle” in domeniul resurselor umane. Scopul nostru este maximizarea potentialului candidatilor, angajatilor si performanta in companii. Sustinem cariere si echipe in atingerea obiectivelor de crestere. Promisiunea si garantia noastra este de a furniza un serviciu personalizat si obiectiv de Assessment Center. 

...
Evaluare Performante Angajati

Daca esti un angajator sau un manager de resurse umane, este benefic sa efectuezi evaluari periodice ale angajatilor din compania ta.

Fiecare companie are propriul sau mod de a realiza aceste evaluari, dar poti folosi criterii comune si modele de fise de evaluare pentru a-ti defini propriul proces eficient de evaluare a angajatilor.

Evaluarea performantei angajatilor furnizeaza informatii importante despre modul în care acestia se descurca la locul de munca si îti permite sa le oferi sprijinul necesar.

Descopera în continuare cum si când se face evaluarea angajatilor, cine o realizeaza, metode eficiente de evaluare a performantei si criterii de evaluare.

Ce reprezinta evaluarea performantei?

Evaluarea performantei este o evaluare a realizarilor unui angajat la locul de munca pe o anumita perioada de timp, pe baza unor criterii specifice.

Evaluarile performantei sunt importante pentru a identifica angajatii cu performante bune si pe cei cu performante medii, astfel încât sa poti oferi sprijinul adecvat. Factorii pe care ar trebui sa îi evaluezi includ calitatea muncii, executarea sarcinilor si comunicarea.

Cum se realizeaza evaluarea angajatilor într-o companie Evaluarea performantei angajatilor tai nu trebuie sa fie complicata.

Multi manageri presupun ca pentru a monitoriza si evalua performanta, este nevoie de software de urmarire a performantei angajatilor si de capacitatea de a interpreta seturi de date complexe.

Cu toate acestea, un astfel de software poate fi util, dar nu întotdeauna necesar. Iata sase strategii simple care te vor ajuta sa masori cu usurinta performanta angajatilor tai:

Stabileste obiective masurabile si rezultate-cheie (OKR)

Stabilirea obiectivelor masurabile si a rezultatelor-cheie pentru angajatii tai este o modalitate excelenta de a-i mentine motivati si de a-i ajuta sa avanseze.

Divizarea obiectivelor mari în actiuni mai mici, masurabile, care contribuie la obtinerea unui rezultat dorit într-un mod structurat, ajuta angajatii sa atinga mai eficient obiectivele.

De exemplu, un angajat îsi poate propune sa obtina un nou certificat de pregatire pâna la sfârsitul lunii, cu o rata de promovabilitate de 80%. Acest obiectiv poate fi divizat în actiuni minore care sa îl ajute sa obtina rezultatul cheie, cum ar fi studiatul cel putin o ora pe zi si solicitarea ajutorului unui expert.

Realizarea cu succes a acestor sarcini minore ar trebui sa creasca sansele de atingere a obiectivului general si sa ofere un mod masurabil pentru angajator de a urmari progresul sau de a identifica abaterile care ar fi putut duce la nerealizarea acestuia.

OKR-urile ajuta angajatii sa stabileasca obiective clare, sa prioritizeze eficient, sa ramâna concentrati si responsabili si sa se dezvolte ca indivizi, atât personal, cât si profesional.

Implementeaza un proiect sau un mod de gestionare a sarcinilor

Este evident ca în ultimii ani s-au produs schimbari semnificative la locul de munca.

Navigând prin pandemie, cu noile conditii de lucru si cu estomparea granitei dintre viata profesionala si cea personala prin munca de la distanta, pandemia a pus o presiune mai mare pe gestionarea relatiilor cu angajatii.

Multe organizatii au adoptat o abordare de lucru hibrida si învata cum sa evalueze performanta într-un mediu de lucru hibrid.

Atunci când ai multe de facut, devine dificil sa prioritizezi diferite sarcini. Neglijenta poate cauza probleme suplimentare la locul de munca, daca pur si simplu nu ai timp sau energie pentru a finaliza proiectele importante.

Implementarea uneltelor de management al proiectelor sau sarcinilor este o modalitate eficienta de a face acest lucru. Instrumente precum Asana, Trello sau Slack permit membrilor echipei si managerilor sa tina evidenta termenelor limita, sa mentina un flux de lucru fluid si sa evite sentimentul de suprasolicitare.

Pentru ca organizatia ta sa aiba succes, angajatii tai trebuie sa se dezvolte si sa progreseze. O parte importanta a acestui proces este implementarea programelor relevante de dezvoltare a angajatilor

Cu noile cursuri de învatare online, organizatiile pot implementa programe de formare pentru a-si îmbunatati forta de munca, ceea ce este esential, deoarece multe organizatii adopta noi instrumente online si procese digitale.

Realizeaza o analiza a deficitului de competente

Pentru manageri, întelegerea setului de abilitati si expertiza membrilor echipei lor poate fi adesea dificila. Echipele sunt adesea însarcinate cu multiple sarcini, care implica diferite procese si instrumente digitale.

Pentru a te ajuta sa întelegi nivelul de competente al angajatilor tai în diferite domenii ale activitatii de zi cu zi, efectueaza o analiza a deficitului de competente.

O astfel de analiza permite managerilor si departamentelor de resurse umane sa înteleaga nivelul de expertiza pe care fiecare angajat îl are în diverse aspecte ale functiilor lor de baza.

Creeaza-ti propriile valori de performanta a angajatilor

Poti dezvolta propriile criterii pentru evaluarea performantei angajatilor tai. Este important sa ai în vedere ca fiecare angajat este unic, dar obiectivul comun ar trebui sa fie acelasi.

Un sistem echitabil de evaluare si masurare a performantei este esential, iar acesta ar trebui sa fie implementat într-un mod înteles de compania ta si de angajati.

Daca exista o lipsa de adaptare sau de motivatie din partea oricareia dintre parti, acest lucru poate duce la nemultumiri, lipsa de motivatie sau esec în proiecte.

Desi am mentionat câteva metode frecvent utilizate, poti combina aspecte din fiecare pentru a crea propriile criterii de evaluare a performantei angajatilor, folosind informatii si date relevante.

Ascultarea feedback-ului oferit de angajati este extrem de importanta, deoarece te ajuta sa alegi sistemul care se potriveste cel mai bine organizatiei tale.

Aceasta abordare îti ofera o perspectiva asupra performantei si eforturilor angajatilor în functie de interactiunile lor zilnice.

De asemenea, poti solicita angajatului tau sa completeze o autoevaluare. De obicei, acest lucru se realizeaza sub forma unui sondaj care include întrebari cu raspunsuri multiple.

Apoi, poti compara rezultatele sondajului cu propriile observatii si poti evidentia asemanarile sau diferentele. Aceasta evaluare poate servi ca punct de plecare într-o discutie constructiva si va poate ajuta sa gasiti împreuna o directie adecvata.

Este important sa adaptezi criteriile de evaluare la specificul companiei tale si sa fii deschis la ajustari pe parcurs, în functie de feedback-ul primit de la angajati si de nevoile organizatiei.

Prin crearea propriilor valori de performanta a angajatilor, vei putea obtine rezultate mai relevante si mai motivate, atât pentru tine, cât si pentru angajatii tai.

Cand se face evaluarea angajatilor

Exista mai multe momente în care evaluarea angajatilor poate avea loc, fiecare având propriile sale avantaje si scopuri.

Evaluarea performantelor saptamanal sau cincinal

Evaluarile saptamânale sau la doua saptamâni ale performantei reprezinta o modalitate eficienta de a monitoriza progresul unui angajat în cadrul unui proiect.

Aceste evaluari nu necesita colectarea unei cantitati mari de date de fiecare data sau orientarea catre obiective specifice. Ele sunt utile în principal pentru a pastra înregistrari si a se asigura ca un proiect, în special unul agil sau în miscare rapida, ramâne pe drumul cel bun saptamâna de saptamâna.

Prin urmare, evaluarile saptamânale sau la doua saptamâni pot contribui la mentinerea unei comunicari eficiente între angajati si manageri si pot ajuta la identificarea rapida a problemelor si la luarea masurilor corective.

Evaluari lunare de performanta

Pentru companiile care angajeaza oameni cu contracte pe termen scurt sau liber profesionisti, precum si pentru noii angajati în timpul procesului de integrare, evaluarile lunare de performanta sunt foarte utile.

Aceste evaluari permit masurarea performantei angajatilor pe o perioada mai lunga si ajuta la tranzitia acestora de la descrierea postului la performanta reala.

Evaluarile lunare ofera oportunitatea de a identifica punctele forte si de dezvoltare ale angajatilor si de a oferi feedback în mod regulat pentru a-i mentine pe acestia pe drumul cel bun si a asigura îndeplinirea obiectivelor organizationale.

Unele persoane prefera evaluarile lunare, deoarece acestea ofera un cadru mai constant de comunicare si feedback comparativ cu revizuirile anuale

Evaluari trimestriale de performanta

Companiile îsi organizeaza adesea activitatile în trimestre, cu obiective, tinte si bugete stabilite pentru fiecare perioada. Prin urmare, este logic ca evaluarea performantei sa fie efectuata împreuna cu acestea.

Evaluarile trimestriale de performanta ofera un interval de timp suficient pentru ca un angajat sa-si atinga obiectivele si tintele, precum si sa-si dezvolte abilitatile organizatorice.

În plus, evaluarile trimestriale permit acumularea recenziilor saptamânale sau lunare în fiecare trimestru, ceea ce faciliteaza crearea unui raport al progresului angajatului pentru o întâlnire de revizuire ulterioara.

Analiza anuala a performantei

Desi unele companii înca efectueaza o analiza anuala a performantei, acest proces este din ce în ce mai mult înlocuit sau completat de analize 360 pe tot parcursul anului.

Analizele anuale traditionale si formale de performanta (hr evaluare angajati) au tendinta de a deveni exagerate, cu prea multe informatii pentru a fi gestionabile sau pentru a face o evaluare corecta a eforturilor angajatilor.

...
Consultanta HR, Audit, Cercetari Disciplinare

Cu un portofoliu de peste 100 de clienti administrat de-a lungul carierei, echipa Bismutika HR, prin specialistii in consultanta resurse umane, cunoaste si aplica cele mai bune solutii personalizate de resurse umane.

Ne mandrim ca Bismutika HR detine expertiza si creativitatea de a raspunde oricarei nevoi in domeniul resurselor umane. Abordarea noastra pro-business pentru cresterea si dezvoltarea echipei este sustinuta de 20 de ani experienta si viziune integrativa, inovativa si creativa a domeniului HR.  Intelegem in profunzime mediul de afaceri si va oferim solutii pentru crestere sustenabila de echipe si profitabilitate.

Ce oferim în cadrul serviciilor noastre de consultanta HR?

  • Managementul performantei: implementam sisteme eficiente de evaluare a performantei pentru a motiva angajatii si a imbunatati rezultatele echipelor
  • Consultanta in gestionarea conflictelor,  prin oferirea de solutii legislative
  • Consultanta in aplicarea compensatiilor si benficiilor in companie si studii salariale
  • Consultanta privind procesele de angajare, de retentie, inductie, exit interviuri
  • Cunoasterea si dezvoltarea culturii organizationale
  • Elaborare si implementarea politicilor si procedurile HR personalizate
  • Verificarea fiselor de post, in acord cu atributiile concrete ale persoanei si cu organigrama si cu legislatia

Bismutika HR recompenseaza fidelitatea clientilor sai prin consultanta HR

Anumite servicii din cadrul consultantei sunt cuprinse in activitatea cu derulare continua,  spete care au alt specific decat serviciul in sine contractat de catre cei mai fideli dintre clientii nostri. Procedam astfel cu companiile cu care colaboram de mai multa vreme, pentru ca noi credem in parteneriatul pe termen lung si ne consideram in aceeasi echipa in ce priveste prosperarea echipelor si companiilor. Pe langa abordarea personalizata si integrativa, noi facem diferenta in piata de profil prin solutiile de consultanta oferite clientilor nostri fideli, prin know-how, prin interesul si aportul la  succesul afacerii si echipelor.

Solutiile resurse umane Bismutika HR in consultanta

Serviciile resurse umane in consultanta pot fi oferite in mod punctual pe o anume speta sau nevoie. O oferta personalizata va fi comunicata dupa o discutie in care vom intelege nevoia, oportunitatile si riscurile dvs. Fiecare afacere este unica si vom propune solutii care aduc garanteaza un rezultat sigur.

Legislatia permanent variabila, piata muncii in care singura constanta este schimbarea, iata doar cateva motive pentru care orice afacere ar putea sa beneficieze de o oferta profesionala de consultanta resurse umane.

Cu se va poate ajuta Bismutika HR in acest sens? Iata doar cateva idei:

  • Conceperea celor mai bune strategii de dezvoltare organizationala
  • Alegerea celor mai bune politici pentru ocuparea postului vacant
  • Evaluarea celor mai buni angajati intern pentru acoperirea unor functii de conducere, planuri de succesiune, promovare pe alte posturi
  • Realizarea planurilor de formare profesionala
  • Solutii de internship aplicate correct si legal in cadrul companiei dumneavoastra
  • Training “on-the-job” pentru recruiterii fara experienta sau generalisti resurse umane entry-level, la locul de munca
  • Consultanta fiscala
  • Conceperea si ajustarea modelului contractului individual de munca pentru a evita orice litigii de munca sau lipsa de performanta a angajatilor, introducerea unor clauze specifice
  • Alegerea celei mai bune strategii in cazul litigiilor de munca
  • Elaborarea si implementarea procedurii de necorespundere profesionala a angajatilor
  • Incheierea contractelor de prestari civile/conventii civile si a contractelor individuale de munca simultan-beneficii si riscuri
  • Negocierea si elaborarea contractului colectiv de munca
  • Consultanta resurse umane in gestionarea cazurilor de abateri disciplinare, realizarea procedurii de abateri disciplinare
  • Intocmirea procedurii cercetarii disciplinare si aplicarea acesteia in cercetarile disciplinare desfasurate, atunci cand este cazul
  • Modalitati de normare a muncii si situatii legate de orele suplimentare
  • Toate aspectele fiscale si de angajare legate de costurile salariale si ale fortei de munca
  • detasari
  • Fluxul documentelor in activitatea de resurse umane: proceduri de lucru pentru certificare ISO, fise de post, Regulament Intern, Contract Colectiv de Munca, precum si corelarea acestora cu legislatia
  • Implementarea politicilor de personal in companie
  • Realizarea de benchmark/studii salariale pentru a cunoaste remuneratia corecta si actuala pe fiecare post si cum va situati fata de concurenta
  • Exit interviuri

...
Reges Online, Administrare Personal

Externalizarea serviciilor de Reges Online si administrare a personalului este o modalitate de organizare eficienta atat financiar, cat al consumului de timp. De asemenea, este eficace si din punct de vedere al necesitatii de cunoastere aprofundata a legislatiei muncii si aplicare corecta a acesteia, din partea persoanelor responsabile. Daca nu aveti un departament HR intern, externalizarea este solutia ideala. Daca aveti un departament intern,  puteti recurge la outsourcing cand personalul se dedica altor roluri.

Externalizarea  Reges Online si a administrarii de personal prin Bismutika HR, va ofera acces la profesionisti cu inalta calificare. Acestia va pot ajuta sa gestionati administrativ si legislativ, miscarile de personal si intreaga documentatie conexa. De asemenea, ne vom ocupa de actualizarea corecta a Reges Online si de transmiterea la timp a modificarilor in Reges Online.

Ce este Reges Online?

Reges Online este un sistem obligatoriu pentru toate companiile din Romania, reglementat de Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii. Acesta permite angajatorilor sa inregistreze informatiile esentiale despre salariati, inclusiv datele personale, contractele de munca, modificarile acestora, precum si incetarea raporturilor de munca. Datele din Reges Online sunt verificate de ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca). Nerespectarea reglementarilor atrage sanctiuni.

Orice modificare a contractului de munca (modificarea salariului, schimbarea locului de munca, transferul unui angajat, etc.) trebuie inregistrata in termen de 20 de zile lucratoare.

Documente perfect armonizate legislativ cu Bismutika HR

O afacere care are angajati, nu poate functiona corect si sigur fara a avea asigurate serviciile de Reges Online si de administrare personal. Pentru o implementare corecta a Reges Online si administrarea de personal, incepem printr-o analiza a nevoilor dvs. Vom face un audit al dosarelor angajatilor, dar si a rapoartelor Reges Online. Procedam astfel mai ales in cazul firmelor care nu sunt nou infiintate, intrucat avem un istoric care poate fi verificat. Pentru a ne asigura ca nu riscati sanctiuni, daca vom identifica erori in administrarea Reges Online  sau a dosarelor de personal, le vom corecta.

Partea de administrare personal derulata de catre noi presupune:

  • intocmirea si administrarea dosarelor de personal si a registrelor
  • intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea acestora de la data inceperii activitatii pana la incetarea acesteia
  • intocmirea actelor aditionale in baza modificarilor intervenite asupra clauzelor din contractele individuale de munca
  • intocmirea deciziilor de incetare sau suspendare a contractelor individuale de munca in baza informatiilor furnizate de catre client, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea adeverintelor de vechime pentru perioada lucrata in cadrul companiei
  • transmiterea tuturor informatiilor legate de incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca in Reges Online, respectiv in Reges, cu respectarea cerintelor legale
  • intocmirea rapoartelor privind concediile de odihna/concediile medicale efectuate
  • intocmirea fiselor de post, a Regulamentului Intern, Contractului Colectiv de munca la nivel de unitate
  • intocmirea documentelor necesare in cazul cercetarilor disciplinare ale salariatilor
  • clientul este reprezentat in relatia cu autoritatile (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj) in cazul unui control initiat de catre acestea
  • intocmirea adeverintelor pentru certificarea activitatii salariatilor, adeverinte solicitate de catre autoritati sau banci

...
Externalizare Payroll

Expertii salarizare livreaza un proces simplificat, confidentialitatea salariilor, reducerea riscurilor fiscale

...
Rezidenta Fiscala pentru Expati

Cautati sa va stabiliti rezidenta fiscala in Romania? Sunteti expat si sunteti interesat de facilitatile fiscale pentru castigurile salariale sau pentru afacerea dvs? Daca doriti sa intelegeti mai bine obligatiile fiscale pe care le aveti in calitate de rezident fiscal, echipa noastra de experti va ajuta cu solutii pentru a respecta toate reglementarile fiscale si sa beneficiati de avantaje fiscale optime.

Ce este rezidenta fiscala?

Rezidenta fiscala se refera la statutul unei persoane sau entitati in ceea ce priveste taxele si impozitele, determinand astfel tara in care trebuie sa platiti taxe. In functie de legea fiecarei tari, acest tip de rezidenta poate depinde de mai multi factori, inclusiv de durata sederii, de locatia surselor de venit sau de legatura economica si personala, familiala, cu o anumita tara.

Tipuri de rezidenta

Rezidenta fiscala pe termen lung:  daca locuiti intr-o tara mai mult de 183 de zile pe an, de obicei, puteti aplica pentru calitatea de rezident fiscal al acelei tari.

Rezidenta fiscala pe termen scurt: unele tari permit rezidenta fiscala pe termen scurt in baza unor acorduri internationale.

De ce sa alegeti serviciile noastre daca sunteti expat?

  • Consiliere pentru persoane fizice si companii pentru obtinerea rezidentei fiscale
  • Expertii nostri va vor ajuta sa intelegeti care este statutul dvs fiscal, sa puteti intelege si decide care este cea mai buna solutie pentru optimizarea impozitelor dvs
  • Consiliere privind legislatia fiscala si modul in care aceasta se aplica in cazul dvs
  • Recomandari pentru planificare financiara, de cariera sau de afaceri si pentru obtinerea rezidentei

Cum va putem fi de folos in evitarea dublei impuneri?

Cunoasterea regulamentelor privind coordonarea sistemelor de asigurari sociale in Comunitatea Europeana si aplicarea regulamentelor internationale privind evitarea dublei impuneri (plata contributiilor in 2 state, pentru angajatii romani ce lucreaza in spatiul UE sau expatii ce activeaza in Romania), precum si experienta noastra in rezidenta fiscala stau la baza serviciilor pe care le oferim in acest domeniu:

  • inregistrarea expatilor la Inspectoratul General pentru Imigrari
  • obtinerea avizului de angajare/permis de sedere
  • inregistrarea fiscala a expatilor la Autoritatile Fiscale
  • obtinerea certificatelor pentru evitarea dublei impuneri a impozitului pe venit
  • obtinerea cardului european de sanatate pentru expati angajati in Romania
  • consultanta pentru expati privind taxele si contributiile sociale conform Regulamentelor Europene

...
Outplacement restructurari

Cel mai bun program de Outplacement este oferite de Bismutika HR. Negresit. Colaborarea cu un furnizor de servicii de Outplacement este un suport real pentru angajatii care parasesc organizatia in tranzitia spre un nou loc de munca. Bismutika HR va este alaturi in acest demers prin experienta si programe eficace si personalizate. Planurile noastre oferite companiilor multinationale si locale faciliteaza tranzitia profesionala a fostilor angajati. Abordarea noastra este personalizata si cu bugete flexibile. Echipa noastra pregateste si implementeaza pentru angajat un plan care sa ii creasca sansele in identificarea cat mai rapida a unui nou de munca. 

Suntem alaturi de companii si angajati in perioade de schimbare

Programul de Outplacement permite angajatilor sa reduca perioada de tranzitie profesionala. Creeaza oportunitati de cariera si reduce stresul asociat schimbarii.  De cealalta parte, mesajul transmis de angajator este acela ca ii pasa de angajatii sai, chiar daca acestia vor parasi compania. Schimbarile si deciziile organizationale au impact pentru toti membrii echipei.  Prin Outplacement, se reduce incertitudinea resimtita de toti angajatii. 

Sprijin pentru angajati dupa pierderea locului de munca prin Outplacement

Expusi situatiilor legate de  concedieri si disponibilizari, angajatii se pot confrunta cu anxietate, incertitudine efectiva si resentimente. Chiar daca nu este obligatoriu din punct de vedere legal pentru angajatori, oferirea unui serviciu de Outplacement este un sprijin etic, oferind suport in acest fel angajatilor care pleaca.

Consolidarea reputatiei companiei si moralului echipei prin Outplacement

Prin sustinerea pe care angajatii vizati de concediere o vor resimti, programele de asistenta pentru angajati mentin reputatia companiei:

  • Asigura cresterea moralului si retentia angajatilor ramasi
  • Puternic instrument de employer branding 
  • Un mediu de lucru în care angajatii se simt sprijiniti si respectati va reduce riscul de litigii sau recenzii negative 

Setarea asteptarilor si raport de progres

Scopul este de a le facilita angajatilor vizati de o restructurare, tranzitia eficienta spre un loc de munca. Acest serviciu nu echivaleaza in mod obligatoriu cu identificarea unui nou loc de munca si cu un angajament de acest fel. Un Outplacement creeaza oportunitati de angajare si cresterea rezilientei pentru  angajati. 

In cadrul programului, asiguram:

  • Setarea corecta a asteptarilor: oferim un  cumul de actiuni ce vizeaza optimizarea resurselor angajatilor pentru identificarea si fructificarea oportunitatilor de angajare in piata. Identificam oportunitati pentru angajati. Ii implicam in interviuri cu angajatorii.  
  • Oferirea unui raport de progres si Outplacement pentru compania care va face restructurari si pentru angajatii care vor beneficia de acest proces.
  • Implicarea beneficiarilor in procese de recrutare in urma carora pot fi angajati.

Programul personalizat de Outplacement oferit de Bismutika HR

  • Evaluari individuale la începutul programului. Identificam obiectivele personale ale angajatilor si stabilim o strategie adecvata. 
  • Antrenamente neuronale cu neurofeedback. Acestea determina cresterea stimei de sine, rezolvarea, daca este cazul, a burnout-ului, reducerea stresului resimtit. Sustinem angajatii in recuperarea emotionala dupa pierderea locului de munca. Vezi mai multe pe www.neurofeedback.info.ro
  • Servicii de coaching de cariera si dezvoltare personala
  • Identificarea oportunitatilor profesionale, de cariera, antreprenoriale si de reconversie profesionala
  • Evaluarea si revizuirea modului de prezentare a angajatilor vizati de concediere,  revizuirea profilului pe diferite platforme si modul de prezentare la un interviu
  • Pregatire pentru interviuri, oferind informatii si instruire cu privire la intrebarile asteptate si la modul de abordare a interviurilor
  • Promovarea, de catre Bismutika HR, a profilului angajatilor respectivi, in vederea facilitarii unor interviuri de angajare cu diferiti angajatori si obtinerea acestora
  • Implicarea in procese de recrutare potrivite  

Consilierea si reconversia profesionala

Serviciul de outplacement pe care il oferim  pentru tranzitia reusita a angajatilor, combina activitati de tipul evaluarii pentru intelegerea punctelor forte si a punctelor slabe, a intereselor, competentele si abilitatilor profesionale,  raportate la piata fortei de munca.

Poate fi vorba despre pe un post similar sau chiar o recoversie profesionala, dar si abordarea cu succes a antreprenoriarului sau freelancing-ului. De asemenea, serviciul de Outplacement oferit de Bismutika HR presupune consilierea profesionala si antreprenoriala. 

Concluzie

Angajatul care pleaca din organizatie are nevoie de sprijin pentru a se adapta la schimbare. O restructurare este un stres emotional, profesional si financiar. Oferind un program de outplacement bine conceput, cum este cel personalizat de noi,  aratati interes  pentru angajati. In caz de restructurare individuala sau colectiva, accesul angajatilor la Outplacement are o dubla valenta: pe de-o parte, compania, oferind o despartire eleganta si aratand interes fata cei care vor parasi echipa, evita litigiile de munca si isi mentine reputatia de  angajator de incredere. Pe de alta parte, angajatii implicati in Outplacement, dincolo de faptul ca beneficiaza de suport in tranzitia catre un nou loc de munca si de respect din partea ta, isi cresc sansele de angajare si de succes.