Asociatia Romana pentru Calitate -A.R.C. - cursuri audit, management Bucuresti
MANAGER SISTEM CALITATE
OBIECTIV: Dobandirea de cunostinte si capabilitate pentru:
a) proiectarea si implementarea sistemelor de management al calitatii conform seriei de standarde SR EN ISO 9000;
b) indeplinirea sarcinilor de reprezentant al conducerii raspunzator de sistemul de management al calitatii;
c) efectuarea de audituri interne de sistem, produs si proces;
d) efectuarea de audituri secunda parte, pentru evaluarea furnizorilor.
CANDIDATI: Persoane care urmeaza sa:
• implementeze sisteme de manangement al calitatii, in organizatii din orice domeniu de activitate
• ocupe pozitia de reprezentant al conducerii raspunzator de sistemul de manangement al calitatii;
• efectueze audituri interne de sistem, produs si proces;
• fie parteneri pentru audituri de certificare pentru propria organizatie.
DURATA: 160 ore (patru saptamani)
TEMATICA CURSURILOR MC
Saptamâna 1
- Management
 - Principii de baza în management: luarea deciziilor, planificare, organizare, resurse umane, analiza
 - Motivare
 - Managementul de proiect: identificarea proceselor, planificarea proiectului, organizarea proiectului, executie si evaluare
 - Introducere în domeniul calitatii
 - Dezvoltarea standardelor în domeniul calitatii
 - Principii de management al calitatii
 
Saptamâna 2 Proiectarea sistemului de management al calitatii
- Planificare
 
- Cerinte generale privind sistemul de management al calitatii
 - Politica în domeniul calitatii: viziune si misiune, strategie
 - Obiective, program de management
 
- Implementare
 
- Resurse, atributii, responsabilitate si autoritate
 - Competenta, instruire si constientizare
 - Comunicare interna
 - Documentatia sistemului de management al calitatii
 - Relatia cu clientul
 - Aprovizionare
 - Proiectare si dezvoltare
 - Realizarea produsului/serviciului
 - Dispozitive de masurare si monitorizare
 
- Verificare si actiune
 
- Monitorizare si masurare
 - Analiza datelor
 - Produs neconform, actiune corectiva si preventiva
 - Înregistrari
 - Audit intern
 - Analiza efectuata de management
 - Certificare
 
- Studii de caz
 
