Mednet Marketing Research Center - cercetare de piata Bucuresti
Studii de Brand
tudiu de pozitionare a brand-ului
- analizeaza modul in care priveste publicul tinta respectivul brand raportat la competitori.
Notorietatea brandului (Brand awareness)
Un studiu de brand awareness evalueaza urmatoarele aspecte:
- identificarea gradului de notorietate a brandului
- stabilirea pozitiei pe care o ocupa brandul
- identificarea imaginii pe care o are brandul in mintea consumatorului
- stabilirea gradului de incredere generat de brandul analizat
Brand equity
Este o analiza a tuturor aspectelor care vizeaza brandul studiat.
Aspectele analizate intr-un studiu brand equity sunt urmatoarele:
- brand awareness: identificarea gradului de popularitate a brandului prin diferite metode (spontan si asistat)
- brand association: corelatiile marcii cu diverse variabile (determinarea asocierilor pe care le fac cumparatorii in cazul unei marci, dar si a marcilor competitoare)
- identificarea nivelului de loialitate fata de brand
- determinarea gradului de incredere a respondentilor fata de marca de referinta dar si fata de cele ale competitorilor
- identificarea criteriilor care stau la baza alegerii unui brand
- identificarea canalelor de comunicare preferate
- identificarea principalelor caracteristici socio-demografice si economice ale subiectilor si a unor elemente de stil de viata
Brand tracking
Rolul acestui studiu este a masura „performanta” unui brand.
Indicatorii masurati sunt urmatorii:
- brand awareness: identificarea gradului de popularitate a brandului prin diferite metode (spontan si asistat)
- perceptia asupra brandului de referinta si ale competitorilor prin investigarea anumitor atribute
- identificarea „punctelor tari” ale brandului si a celor care trebuie imbunatatite
- identificarea comportamentelor de utilizare si cumparare a brandurilor
- intentia de cumparare
- evaluarea indicatorilor de pret etc.
Galerie foto
Categorii
Analiza Pietei (1)
Cercetare Calitativa (1)
Cercetare Cantitativa (1)
Desk Research (1)
Mystery Shopping (1)
Studii de Brand (1)
Date de contact
0212240677
Str. Turda, nr. 98, bl. 29A, tronson II, et. 8, ap. 24-25, sector 1,
Distribuie