Mednet Marketing Research Center - cercetare de piata Bucuresti
Analiza Pietei
Determinarea cotelor de piata
- care sunt brand-urile, produsele sau serviciile cele mai cumparate si care sunt cei mai importanti competitori din punct de vedere a vanzarilor.
Dimensionarea pietei
- informatii necesare companiilor pentru activitatile de stabilire a strategiilor de pozitionare a marcii.
- pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.
- pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.
Analiza Canalelor de Distributie
- presupune evaluarea pe care trebuie sa o faca distribuitorii si retalerii in legatura cu un anumit produs pentru a alege cea mai buna cale de distributie.
- principalele aspecte evaluate sunt urmatoarele:
- ce fel de canal de distributie sa fie folosit
- lungimea optima a lantului de distributie
- oportunitatea alegerii distributiei en-gros sau la bucata
- momentul optim de lansarea a unui an
Galerie foto
Categorii
Analiza Pietei (1)
Cercetare Calitativa (1)
Cercetare Cantitativa (1)
Desk Research (1)
Mystery Shopping (1)
Studii de Brand (1)
Date de contact
0212240677
Str. Turda, nr. 98, bl. 29A, tronson II, et. 8, ap. 24-25, sector 1,
Distribuie