Mednet Marketing Research Center - cercetare de piata Bucuresti

Analiza Pietei

...
Analiza Pietei

Determinarea cotelor de piata

  • care sunt brand-urile, produsele sau serviciile cele mai cumparate si care sunt cei mai importanti competitori din punct de vedere a vanzarilor.

Dimensionarea pietei

  • informatii necesare companiilor pentru activitatile de stabilire a strategiilor de pozitionare a marcii.
  • pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.
  • pentru a stabili valoarea pe piata a unui produs trebuie evaluata marimea pietei unui produs sau serviciu sau marimea unui anumit segment de piata.

Analiza Canalelor de Distributie

  • presupune evaluarea pe care trebuie sa o faca distribuitorii si retalerii in legatura cu un anumit produs pentru a alege cea mai buna cale de distributie.
  • principalele aspecte evaluate sunt urmatoarele:
    • ce fel de canal de distributie sa fie folosit
    • lungimea optima a lantului de distributie
    • oportunitatea alegerii distributiei en-gros sau la bucata
    • momentul optim de lansarea a unui an

Categorii
Date de contact
0212240677
Str. Turda, nr. 98, bl. 29A, tronson II, et. 8, ap. 24-25, sector 1,
Distribuie