Codecs - Cursuri acreditate de management, Bucuresti

Cursuri de Business Intelligence

...
Decriptarea limbajului nonverbal (R.E.A.D.)

Acest curs este construit ca o calatorie de doua zile in lumea limbajului non-verbal: primii pasi se fac prin cunoasterea principiilor de interpretare a limbajului non-verbal; apoi cursantii invata elementele de baza ale analizei R.E.A.D.In finalul cursului se trece la elaborarea de catre cursanti a propriilor strategii si ipoteze de interpretare a limbajului non-verbal.Teoria este prezenta pentru a sprijini principiile de interpretare la inceput, apoi trainingul devine o inlantuire de vizionari de secvente video (pentru ilustrarea scripturilor non-verbale) si exercitii pentru experimentarea ipotezelor si deductiilor cursantilor.

ObiectiveLa sfarsitul cursului participantii vor fi in masura sa:

  • inteleaga legtura dintre personalitate si limbajul non-verbal;
  • construiasca un scurt profil de personalitate al „tintei" (citire la rece);
  • recunoasca si utilizeze sistemul de valori al persoanei vizate;
  • construiasca o strategie pentru convingerea (persuadarea) tintei, folosind sistemul de valori al acesteia;
  • faca diferenta intre adevar si minciuna, folosind harta mentala a persoanei analizate;
  • aleaga strategii de negociere in functie de valorile si harta mentala a interlocutorului.

Structura

  • Care va sunt nevoile pentru acest training?
  • Introducerea metodei R.E.A.D.
  • Care sunt asemanarile intre indivizii umani?
  • Ce este normal intr-o anumita cultura si cum identificam valorile folosind limbajul non-verbal?
  • Ce semnificatii au gesturile indivizilor si cum ne construim ipotezele de interpretare?
  • Calibrarea pentru citirea minciunii (baselining) si identificarea minciunii folosind limbajul non-verbal.
  • Aplicatii de persuasiune.
  • Durata

    • Durata programului este de 2 zile consecutive de training per grupa de cursanti.
    • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

    Pentru inscrieri si informatii despre programele 360Solutions un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

    ...
    Competitive Intelligence

    Cine detine informatia detine puterea.Cine detine informatia poate lua decizii corecte si oportune. Aceste decizii aduc victoria in business. Relatia dintre informatie si putere poate fi exprimata concis: informatia reprezinta resursa strategica de putere.Participantii vor face primii pasi in descoperirea principiilor si ulterior a metodelor prin care pot obtine informatii, in mod legal, despre competitori si mediul de afaceri in care activeaza.Structura cursului include elemente de teorie, sectiuni practice si aplicatii, precum si procedurarea unor situatii concrete in care ne putem plasa.ObiectiveLa sfarsitul cursului participantii vor fi in masura sa:

    • inteleaga notiunea de intelligence;
    • inteleaga procesul de intelligence;
    • inteleaga tipologia produselor si serviciilor de intelligence;
    • defineasca nevoia de intelligence;
    • utilizeze OSINT (Open Sources Intelligence);
    • utilizeze HUMINT (Human Intelligence).

    Structura

  • Conceptul de competitive intelligence;
  • Intelegerea procesul de intelligence;
  • Tipologia produselor si serviciilor de intelligence;
  • Definirea nevoilor de intelligence, raportate la profilul companiei;
  • Planificarea si realizarea culegerii de informatii;
  • Competitive Intelligence Tools;
  • Competitive Inelligence prin departamentele de Marketing, Vanzari si Serviciul Clienti;
  • Utilizarea OSINT (Open Sources Intelligence);
  • Utilizarea HUMINT (Human Intelligence);
  • Elicitation (exploatarea in orb);
  • Tehnici de elicitare;
  • De ce functioneaza elicitarea si cum putem devia incercarile de elicitare;
  • Verificarea informatiilor HUMINT.
  • Durata

    • Durata programului este de 2 zile consecutive de training per grupa de cursanti.
    • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

    Pentru inscrieri si informatii despre programele 360Solutions un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

    ...
    Business Counter Intelligence

    Acest curs este construit ca o calatorie de doua zile, ancorata in realitatea din lumea spionajului si a contraspionajului economic, corporativ.Participantii vor face primii pasi in descoperirea principiilor si ulterior a metodelor prin care isi pot proteja afacerile si propriile interese.Structura cursului include aspecte teoretice, multe sectiuni practice si aplicatii, precum si procedurarea unor situatii concrete in care ne putem afla. ObiectiveLa sfarsitul cursului participantii vor cunoaste: 

    • conceptul de business counter-intelligence (autoprotectia);
    • setarea unui cadru generic de Business Counter Intelligence;
    • metoda analizei contrainformative continue;
    • elementele unui program de business counter intelligence a companiei;
    • riscurile utilizarii Retelelor si site-urilor de socializare;
    • recomandari privind calatoriile de afaceri in strainatate;
    • gestionarea vizitatorilor - riscuri si contramasuri;
    • regulile privind autoprotectia personalului impotriva unor actiuni de intelligence;
    • cum se realizeaza autoprotectia - recomandari practice;
    • instructajul de counterintelligence pentru membrii familiei.
    • procedurile imediate de actiune, daca sunteti tinta unor operatiuni de intelligence.

     Structura1. Conceptul de business counter-intelligence (autoprotectia);2. Evolutia conceptului de securitate, dictata de dinamica schimbarii mediului de afaceri;3. Nevoia de Business Counterintelligence si valoarea pe care o aduce companiei;4. Setarea unui cadru generic de Business Counterintelligence;- definirea si identificarea informatiilor si valorilor ce trebuiesc protejate;- identificarea si evaluarea amenintarilor si a vulnerabilitatilor;- evaluarea si prioritizarea riscurilor;- selectarea contramasurilor potrivite, recomandari si implementarea contramasurilor;5. Metoda analizei contrainformative continue;6. Mijloace, metode si tehnici utilizate de spionajul economic/corporativ;7. Regulile de baza in counterintelligence;8. Elementele unui program de business counterintelligence a companiei;9. Protectia Proprietattii Intelectuale;10. Amenintarile din interiorul companiei - Insider Threat (I.Th.);11. Verificarea personalului;12. Recomandari pentru protectia companiilor ce dezvolta relatii de afaceri cu entitati din strainatate;13. Riscurile utilizarii Retelelor si site-urilor de socializare;14. Metode ofensive utilizate in situatiile de criza - Operatiuni Divert Focus;15. Metode ofensive utilizate in situatiile de criza - Operatiuni Deception;16. Calatorii de afaceri in strainatate;17. Calatorii in strainatate - burse de studii;18. Gestionarea vizitatorilor - riscuri si contramasuri;19. Cum se realizeaza autoprotectia in tara - recomandari practice;- in timpul orelor de program, la locul de munca;- in timpul orelor de program, in activitatile din spatiile publice;- in afara orelor de program, in activitati recreative;20. Regulile si modalitatile de instructaj ai membrilor familiei, pe probleme de counterintelligence;21. Procedurile imediate de actiune, in situatia in care sunteti tinta unor operatiuni de intelligence.Durata

    • Durata programului este de 2 zile consecutive de training per grupa de cursanti.
    • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

    Pentru inscrieri si informatii despre programele 360Solutions un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

    ...
    Tehnici de interogare, elicitare si body language

    Acest curs se adreseaza celor care, in discutiile cu clientii, fac eforturi de a afla detaliile necesare derularii activitatii profesionale (ex: avocat – client) si care totdata, se confrunta cu riscul preluarii unor date neadevarate sau incomplete de la acestia.Participantii vor invata tehnici avansate de interogare, elicitare si cum sa utilizeze Metoda R.E.A.D. din body language.Structura cursului include si exercitii de integrare a celor trei metode, in scopul obtinerii de la interlocutori a informatiilor necesare, complete si pentru verificarea/evaluarea sinceritatii cu care comunica acestia.

    ObiectiveLa sfarsitul cursului participantii vor cunoaste:

    • structura unui interogatoriu de tipul avocat-client;
    • cum se realizeaza un astfel de interogatoriu;
    • parghiile pshologice pe care le putem folosi;
    • tehnici de utilizare a limbajului verbal;
    • conditii si forme de realizare a elicitarii;
    • tehnici de elicitare;
    • utilizarea Metodei R.E.A.D. din body language;
    • folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii;
    • utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metode: tehnici avansate de interogare, elicitarea si body language.

    Structura1. Tehnici avansate de interogare 

    • Interogatoriul avocat-client vs interogatoriul procuror-invinuit/inculpat, diferente si asemanari.
    • Interogatoriul avocat-client

              - caracteristicile interogatoriului;          - reguli tactice;          - strategii de interogare – tipurile de interogatorii;          - echipa de interogare;

    • Cum se procedeaza – proceduri si recomandari;
    • Motivatia, atentia, supozitia, afectivitatea;
    • Mecanismele de aparare psihica versus stimulare psihica;
    • Tipologii de persoane interogate;
    • Tehnici de utilizare a limbajului verbal;

    2. Tehnici de elicitareElicitarea - este o tehnica utilizata legal, pentru a aduna informatii intr-un mod discret. Este o conversatie cu un scop precis: sa colectezi acele informatii de care ai nevoie, care nu sunt disponibile imediat si public dar, fara a ridica suspiciuni interlocutorului, ca discutia a fost dirijata in acest sens (adica tinta este determinata sa furnizeze informatiile vizate, fara sa isi dea seama ca face acest lucru). Conditii si forme de realizare a elicitarii:- conjuncturala;- planificata;- permanentizata;- realizata de o singura persoana;- realizata in echipa;- in cadrul activitatilor zilnice;- in cadrul exploatarii stimulate.Cum se procedeaza - proceduri si recomandari;De ce functioneaza elicitarea si cum putem devia incercarile de elicitare;

    3. Body language  Metoda R.E.A.D.R – revizie (examinare) – obiective de atins;E – evaluare - harta mentala;- instrumente de analiza;- emisfericitatea cerebrala;- psihogeografia;- paradigma OCEAN.- canale senzoriale;- gesturi si posturi caracteristice canalelor senzoriale.A – analiza - ce e normal intr-o anumita cultura si similaritatile intre indivizi?- analiza gesturilor cu tigara.- imaginea holistica asupra persoanei analizate: crearea de ipoteze;- Valori, atitudini, comportamente.D – decizie - folosirea limbajului non-verbal pentru a convinge;- folosirea limbajului non-verbal pentru identificarea minciunii.

    4. Utilizarea simultana si folosirea integrata a celor trei metodeCum se procedeaza pentru - a obtine informatiile pe care le doresti;- a sesiza daca interlocutorul te minte.

    Durata

    • Durata programului este de 2 zile consecutive de training per grupa de cursanti.
    • O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

    Pentru inscrieri si informatii despre programele 360Solutions un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro