Mutari.ro - Transport mobila marfa si obiecte grele, Bucuresti

Mutari sedii firme

...
Mutari sedii firme

Stim ca orice mutare este un proces dificil si stresant ce poate intrerupe activitatea normala a unei companii, de aceea scopul nostru este sa realizam cat mai sigur si rapid mutarea pentru ca angajatii dumneavoastra sa-si poata relua programul obisnuit de lucru in cel mai scurt timp posibil.

Servicii Complete de Mutari si Relocari sedii/FirmeOferim servicii complete de mutari si relocari firme in Bucuresti si nu numai, garantand urmatoarele:

  • Estimare si consultanta gratuita

  • O mutare eficienta si bine organizata

  • Personalizarea serviciului de mutare conform cerintelor dumneavoastra

  • Personal responsabil si profesionist

  • Materiale de impachetat de ce mai buna calitate

  • Asigurare pe intreg procesul mutarii

  • Dezasamblarea si reasamblarea mobilerului

Dispunem de autoutilitare si echipamente speciale pentru manipularea si transportul mobilierului si bunurilor dvs. Servicii de ambalare si manipulare se realizeaza folosind echipamente proprii si echipe formate din oameni profesionisti.

Gratie experientei in mutari birouri sau sedii, planificam in detaliu, organizam si finalizam in timp util si in cele mai bune conditii intreg procesul de mutare, pentru parteneriate avantajoase si de durata.

...
Etapele mutarii unei firme

Pasul 1: Planificarea

Prima etapa a unei mutari de birouri reusite este planificarea.

Dupa trimiterea informatiilor de baza, folosind formularul din partea dreapta, disponibil pe site-ul nostru, unul dintre specialistii nostri va va contacta pentru o intalnire unde vor fi determinate cu exactitate nevoile specifice ale mutarii dumneavoastra si va fi trasat planul mutarii, respectiv serviciile ce trebuie desfasurate, materialele si echipamentele necesare, durata de timp si costurile detaliate.

Intelegem ca fiecare mutare este unica si oferim consultanta gratuita de la inceputul planificarii pana la finalizarea mutarii.

Pasul 2: Livrarea materialelor pentru impachetare

Urmatoarea etapa este livrarea in avans a materialelor de impachetare necesare, concepute astfel incat sa asigure transportul obiectelor dumneavoastra in deplina siguranta.

Pasul 3: Etichetarea

A treia etapa este etichetarea obiectelor, dupa numele angajatilor, camera/departament si locatia exacta unde vor fi plasate, pentru a asigura o mutare cat mai eficienta cu putinta.

Pasul 4: Impachetarea

Dupa etichetare, echipa noastra va sosi la data si ora stabilita pentru a impacheta obiectele dumneavoastra (mobilier, arhiva, documente, echipament IT etc.). Daca va fi necesar mobilierul va fi dezasamblat si apoi asamblat.

Pasul 5: Livrarea

Obiectele dumneavoastra vor fi incarcate in camioanele noastre si transportate in siguranta catre noua destinatie, unde vor fi plasate si repartizate conform indicatiilor dumneavoastra.

Ambalajele folosite in timpul mutarii sunt apoi colectate si astfel putem spune ca mutarea este finalizata cu succes.