Auto Control service auto Gruiu, Ilfov
Geometrie roti, Reglare unghi de fuga
Asa arata statia noastra de geometrie auto. Este computerizata, este wireless si cu ajutorul acesteia mecanicii nostri se regleaza cu precizie unghiul in functie de Marca si Modelul dumneavoastra de autovehicul, baza de date fiind actualizata saptamanal.
Pret geometrie roti auto sau reglare unghi de fuga:
- intre 80 lei(Ex: Dacia-numai fata) si...
- 150 lei(ex: Mercedes ML, daca trebuie umblat si pe spate), in functie de numarul de reglaje si de timpul necesar reglajelor care pot dura pana la o ora.
Una dintre operatiunile extrem de importante o reprezinta reglajul geometriei rotilor. Mai ales atunci cand se inlocuiesc piesele de la sistemul de directie, de la sistemul de amortizare sau la schimbarea anvelopelor. Geometria incorecta a rotilor poate provoca accidente, ca urmare a instabilitatii masinii pe asfalt, sau poate genera pagube, respectiv uzura permanenta si neuniforma a anvelopelor. Reglajul unghiurilor suspensiei(geometrie roti auto Ilfov) este o operatie ce se executa in conformitate cu valorile prescrise de fabricant. Dificultatea rezida, in primul rand, in marjele de eroare cu care se lucreaza(de ordinal secundelor si/sau zecimilor de milimetru). O reglare incorecta sau o dereglare a unuia sau mai multor unghiuri conduce la o manevrare imprecise a automobilului, incapacitatea automobilului de a merge rectiliniu, consum excedentar de carburanti, uzura permanenta a pieselor care fac parte din ansamblul sistemului de directive, cu implicatii directe in ceea ce priveste siguranta participantilor la trafic.
Specialistii Autocontrol efectueaza operatiuni de geometrie Ilfov, la cele mai inalte standarde de calitate.Cele mai importante unghiuri ale suspensiei sunt:-unghiul de cadere al rotii - unghiul ascutit dintre planul median al rotii si o perpendicular pe planul caii de rulare. Acesta este pozitiv cand partea superioara a rotii este inclinata spre exterior;- plan median longitudinal al autovehiculului - planul fix al autovehiculului, perpendicular pe calea de rulare, care trece prin mijlocul puntii din fata si/sau din spate;-unghi de convergenta roata - unghiul format intre planul median longitudinal al autovehiculului si dreapta de intersectie al planului median al rotii cu planul caii de rulare. Acesta este pozitiv cand partea frontal a rotii este inclinata spre planul median longitudinal al autovehiculului;-convergenta roti(ca lungime) - diferenta dintre lungimea bazei posterioare si ce a bazei anterioare ale trapezului isoscel cu varfurile determinate de extremitatile proiectiilor diametrelor jantelor pe dreapta de intersectie a planului median al rotii cu planul caii de rulare.
Convergenta este pozitiva cand rotile sunt mai apropiate in fata decat in spate, si negative in caz contrar; -unghi de inclinare longitudinala a pivotului fuzetei - unghi de fuga – proiectia pe planul median longitudinal al autovehiculului a unghiului ascutit pe care il face cu vertical axa reala sau fictiva a pivotului fuzetei. Acest unghi este pozitiv cand partea de sus a axei pivotului este inclinata spre spate;-unghi de bracaj – unghiul dintre planul rotii si planul median longitudinal al autovehiculului in viraj. Se face, deseori, confuzie intre geometrie Ilfov si echilibrarea anvelopelor. Reglarea paralelismului sau geometria vehiculului consta in reglarea unghiurilor rotilor pentru a redeveni perpendiculare pe sol si paralele intre ele. In schimb, echilibrarea unei anvelope permite miscarea rotii fara a cauza vibratii ale vehiculului la anumite viteze.